hei_det_er_robin Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Noen som kan hjelpe meg med å finne p800 så billig som mulig. Skulle kjøpe den brukt, men de jeg hadde i tankene ble solgt. Har lett endel på nettet og sett, og har bestemt meg for å kjøpe en speller ny en. Det gjør ikke noe om det er videreføring av YoungTALK på den, det er jeg såpass fornøyd med uansett... Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ta en titt hos Siba.no.... www.siba.no Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Der har jeg vært.. Det billigste stedet jeg har vært borti hittil er mpx.no. Men jeg hadde håpa på og komme meg ned i 3.5k med youngtalk... Lenke til kommentar
OleP Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hvis du skal kjøpe brukt, anbefaler jeg qxl.no Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Har lett endel på nettet og sett, og har bestemt meg for å kjøpe en speller ny en. . Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 tror vel egentlig ikke der er mulig.... menmen... må opp til rundt 4000 lapper tror jeg.. Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Blir dyrt det... jeje... Får godsnakke med muttern hvis ikke noen andre kommer med noen fine adresser... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 www.qxl.no - www.gibud.no Lenke til kommentar
mphones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 gå på www.fz.no... der finner du en oversikt over de fleste webshopene i norge Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 hvis du skal kjøpe brukt, anbefaler jeg qxl.no lol Hvis du skal kjøpe brukt 'til nypris' anbefaler jeg deg QXL ville jeg heller sagt Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Enig med Ingar. Qxl er Altfor dyrt. Og den www.fz.no fant ingen sider hvor den var billig... Jeje. Har nå sett den ned i ca. 3750 MED youngTALK abb. Blir vel det da. MÅ ha den telefonen nå. Er desperat etter den.. lurer dere på hvor? www.telebutikken.no er stedet... Lenke til kommentar
OleP Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 har faktisk kjøpt mye brukt på qxl for en overkommelig pris:) det gjelder mobiltelefoner også. Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er de solgt alle de som står til salgs på bruktmarked?Står flere til under 3000kr. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Se på qxl, ja. Sjekk idedata.no/borsen, finn.no, vol.no/rubrikk (evt ta bort rubrikk), sol shopping (er kanskje nede), mobilwebben.com, gibud.no, ebay.com ellerno for brukte, billige mobiler Endret 5. januar 2004 av sirpetterjones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå