Dirigo Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Vi må belage oss på "kontinuerlig" vaksinering i årevis pga. viruset slutter ikke å mutere. Det er helt sinnssykt. Vi går rett og slett inn i en ny epoke i verdenshistorien. Lockdown- og politisamfunnet har ingen intensjoner om å nedskaleres. Som jeg har sagt før: verden har blitt til et fengsel. Si adjø til frihet og egne valg. Nå får du ikke gå på skole, jobbe og forflytte deg som du vil. Viruset truer over alt og politikerne, media og big pharma har all makt. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Merkel er jo sjuk i hodet sitt, det har hun alltid vært. For mer nøkterne statsledere så kommer de nok til å åpne opp landene når folk er vaksinert. 5 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Poenget slik jeg leser henne er vel heller at hun mener en må utvikle infrastrukturen til å takle en eventuell morgendag med større behov for hyppigere vaksineringer og oversikt over hvilke vaksiner som er tatt? 3 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Næmmen, for en overraskelse! Dette hadde jeg aldri trodd! Vi lever da i en fri verden, dette kommer aldri til å skje! (Sarkasme) Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Dette er alikevel konspiratorisk nonsense. Det vi må belage oss på er at corona blir som influensa. Gradvis vil vi bygge opp immunitet til et nivå hvor corona blir som vanlig influensa. Jeg tipper det kan skje i løpet av noen få år. Samfunnet vil måtte gå tilbake til det vanlige. Lockdowns osv. vil ikke være normalt for alltid. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 (endret) -slett- Endret 26. februar 2021 av WarpX Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 Dirigo skrev (15 timer siden): Vi må belage oss på "kontinuerlig" vaksinering i årevis pga. viruset slutter ikke å mutere. Det er helt sinnssykt. Vi går rett og slett inn i en ny epoke i verdenshistorien. Lockdown- og politisamfunnet har ingen intensjoner om å nedskaleres. Som jeg har sagt før: verden har blitt til et fengsel. Si adjø til frihet og egne valg. Nå får du ikke gå på skole, jobbe og forflytte deg som du vil. Viruset truer over alt og politikerne, media og big pharma har all makt. Tåkefyrste skrev (14 timer siden): Merkel er jo sjuk i hodet sitt, det har hun alltid vært. For mer nøkterne statsledere så kommer de nok til å åpne opp landene når folk er vaksinert. Hapi70 skrev (9 timer siden): Næmmen, for en overraskelse! Dette hadde jeg aldri trodd! Vi lever da i en fri verden, dette kommer aldri til å skje! (Sarkasme) Snakk om å overdrive og ta det Merkel sa fullstendig ut av proporsjoner. For noe rør. "Saken" til VG som er lenket i førstepost er knyttet til det hun sa om vaksinepass. Merkel sa aldri at vi skal ha strengere innreiserestriksjoner over lengre tid utover at det kan ta 3 måneder å sette opp ordninger, og hun sa at hun ikke vil at vaksinepass skal være nødvendig for å kunne reise. Det andre hun sier er helt i tråd med det mange har sagt i lang tid, at dette etterhvert kan bli et sesongbasert virus og at man må være forberedt på et slikt scenario med vaksineproduksjon. Hadde hun konkludert med det motsatte ville det vært oppsiktsvekkende. Bedre dekning, med video: https://www.dw.com/en/eu-coronavirus-summit-vaccine-certificates-expected-by-summer/a-56701869 Merkel vil forøvrig åpne opp mer: Merkel Signals She’s Ready to Rethink Germany’s Lockdown Plan 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå