InFlamesWeMust Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Visste ikke hvor jeg skulle lage tråd; så det ble her. Hva kan en ta hjem med fra skogen? Rundt meg er det mye skog og i det siste har det falt mye trær. Rett på sak: Kan jeg ta med meg (eller kappe opp trær som ligger på bakken til tømmer) hjem å lage trenings tømmer ut av de? Uansett hvor jeg går i dag så er det utsolgt av vekter og trening etc. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Er det privateid så spør skogeier om lov. Tipper det ikke er noe problem Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 25. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2021 1 minute ago, daruu said: Er det privateid så spør skogeier om lov. Tipper det ikke er noe problem Takk! og hvis ikke....? da er det fritt frem? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 Hvis det ikke er privateid er det ihvertfall mye vanskeligere å få lov til noenting, hehe. Du kan vel lovlig sanke "døde og tørre" kvister og greiner, hvis jeg husker rett. "Ferskt" vindfall vil jeg ikke kalle "dødt og tørt" Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 25. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2021 6 minutes ago, daruu said: Hvis det ikke er privateid er det ihvertfall mye vanskeligere å få lov til noenting, hehe. Du kan vel lovlig sanke "døde og tørre" kvister og greiner, hvis jeg husker rett. "Ferskt" vindfall vil jeg ikke kalle "dødt og tørt" Takk for info! Mener tømrene har ligget der en stund og de virker i ok stand men ikke helt ferske 😮 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Enig at man skal (eler i det minste bør) spørre skogeier. Det finnes sikkert kontaktinformasjon hvis det feks er Statskog som eier skogen men da kan det sikkert ta litt lenger tid å få svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå