Mala Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 høres flott ut meeen så har eg ett 56k modem Lenke til kommentar
neb Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 veldig veldig veldig imponerende.. trodde aldri den kom til å slutte heller.. Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Den var så kjedelig at jeg skrudde av etter 1 minutt, skjedde det noe kult i slutten? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Får ikke sett det med mitt Geforce4 kort....mangler pixel et eller annet Lenke til kommentar
morfin Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Godkjent komprimering det der ja Lenke til kommentar
aschj Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 høres flott ut meeen så har eg ett 56k modem 64kb skal ta litt under 10 sekunder da. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Var jo bare omtrent 1 texture der Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 var mye gjenntagende ja men alikavell folk sliter med å lage så liten hjemmeside. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Det er jo her man ser de store fordelene til asm vs andre språk spør du meg.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 FÅr alle de svarte stripene på tvers av skjermen ellr er d bare artifacts forårsaket av mitt Xtremt dårlige skjermkort? Lenke til kommentar
cizz Skrevet 5. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2004 Konge at de får til noe sånt på en så liten fil. Gutta kan komprimere. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 det handler jo om optimalisering av rutiner, dette er flinke folk. Når det er snakk om dette vs spill, så snakker man jo om 2 helt forskjellige ting. Spill skal virke realistiske, og man skal kunne bevege seg rundt i dem. Her er det lagt inn mye begrensninger i koden, derfor er de s små.Spill skal også behanlde scenarioer som er langt større, og inholder ofte mange store filmsekvenser. Nå tror jeg ikke spillbransjer jobber så mye etter å få spillene så små som mulig heller, som demoscenerene gjør, det handler mere om at det skal gå smooth og raskt (og seff, se pent ut).tips hvis man vil se flere demoer er pouet.net 64k den demo greien flere GB dagens spill.. Jeg er ikke i tvil om at spill designere med vilje driter i å komprimere og slike ting, de bare lar spillene ta enormt mye plass. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 får "generic error" på zoom3 version 1.02 !!! Har ATI kort fra readme filen: " zoom3.exe - for nVidia stuff zoom3_ati.exe - for ATi stuff" Hvor i ****** er zoom3_ati.exe filen??? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 zoom3_ati er for version 1.01... Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Får vel ta en titt jeg og Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Grafikken var på ingen måte noe spesielt god, men tungt å kjøre i 1024x var det. Eneste som inponerte litt var når det kom noen rør og noe lys. Men utrolig at de får det komprimert så godt. Lenke til kommentar
Veritæs Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 zoom3_ati er for version 1.01... nå får jeg ingen feil melding, med en gang jeg starter den, så fikke jeg et svart skjerm og rett ut i windows igjen... Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 fy flate! bakoversveis der ja! ho det var voldsomt! helt utrolig! er skjokka! Lenke til kommentar
texaco Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) altså.. ikke sammenlign dette med dagens spill, dagens spill bygger på objektorientert programmering som innebærer at f.eks maps/teksturer osv ikke blir hardkodet (altså ikke skrevet direkte i kode) men som filer som kan oppdateres og forandres uten at alt må oppdateres. en annen ting er at disse karene bruker asm språk som er såpass krøkkete og vanskelig at å skrive store rutiner og spill vil ta noe grådig lang tid men mange spill/programmer bruker små rutiner som er skrevet i asm for å få det ekstra boostet der det trengs. Men demo'er har alltid vært flotte de man lager ikke ett spill for å så finne en feil for å så måtte skrive om hele sulamitten.. det kalles dårlig koding .. Endret 6. januar 2004 av texaco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå