enden Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ser det er flere som sliter med at de får en feilmelding under posting i lyd delen av hardwareforumet. Fikk det selv igår. Dette medfører at man kan trykke back og poste igjen uten at spam-kontrollen virker. Resultatet er dobbel og trippelposter. Det ser ut som om dette er begrenset til kun lyd-delen. Håper det er en mod som gidder å rydde opp og at admin ser på feilen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Gi meg en print screen så har jeg plutselig noe å gå etter Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Tok ikke det igår da, men jeg kan lage en liten test post - tror ikke jeg har noe fornuftig å spørre om Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Skjermdunp virker litt overfløding når det eneste som skjer ved posting er dette: Mail Error! Could not send the email Failed at 'mail' command Dette er med e-post varsling aktivert. Regner med at det er det som gjør det siden mail er inkludert, og dette er en feil som ikke rammer alle PS, link til testposten: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=189666 Endret 5. januar 2004 av enden Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 det skjedde med meg nettopp, 4 identiske poster pga. en feilmelding jeg fikk etter å ha trykket "poste-knappen". fikk error-side som sa noe om "could not send email - error". har dessverre ikke skjermdump av begivenhetene Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Fant frem feilen selv, snuser på problemet Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Flott Rask respons forresten. Ventet du bare på meg eller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har tatt kontakt med Invision crewet as we speak for å høre om dem har noen bra tips i denne saken, rekner med en snar løsning på problemet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Da er saken løst. En bruker som ikke hadde epost adresse (av en merkelig grunn) abbonnerte på forumet, og da måtte det gå som det gikk Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 så hele forumet føkker i etterkant? Snak om "liten" bug Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Må man ikke ha en e-post adresse for å registrere seg? Hvordan fant du forresten denne ene brukeren blandt 30.000 andre? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Må man ikke ha en e-post adresse for å registrere seg? Hvordan fant du forresten denne ene brukeren blandt 30.000 andre? SELECT brukernavn FROM tabell WHERE epost = ''; eller SELECT brukernavn FROM tabell WHERE epost IS NULL; for å ta noen eksempler? Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Eller bare sjekke de brukerne som deltar i tråden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå