goggen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Nå fikk jeg lyst til å spille det igjen. Må bare finne igjen save-gamet mitt fra den gamle 333 mhz pcen. Vet faktisk om en som ikke liker Starcraft. Han har aldri prøvd det og vil heller aldri gjøre det sier han. Jeg ser det som mitt hellige mission for den neste måneden å stappe det inn på dataen hans. Ønsk meg lykke til. Spillet skal inn på dataen eller die trying!!! Hehehe! "We're going in!" Lykke til :-D Star/warcraft er det spillet jeg har spilt mest opp gjennom tidene. Absolutt en klassiker. Får prøve å børste støv av det igjen. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg har vert stor fan av sc, spillte veldig veldig mye.. hadde 2k games i sc og 1500 i bw tror jeg. men ble liksom aldri bedre så jeg slutta og en venn av meg ble sjukt god, han slo slayer 2 ganger faktisk i sc. (slayer er bw player) men uansett han kan sc for det. så jeg vil si han var ganske god ja. men han har slutta helt han og nå. Men det var morro så lenge det varte, har tenkt å kanskje begynne igjen. før satt jeg klin pal forran pcen fra jeg kom hjem fra skolen og til jeg la meg om kvelden Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Slayers BoXer eller Slayer fra Norge? Uansett imponerende jaja...får ta å spille litt StarCraft jeg da Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Slayers BoXer eller Slayer fra Norge? Uansett imponerende jaja...får ta å spille litt StarCraft jeg da Dere kan emnet deres ja.... Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg å vill ha bøker om starcraft. hvor finner jeg disse? jeg kjøpte mine på outland og avalon Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg å vill ha bøker om starcraft. hvor finner jeg disse? jeg kjøpte mine på outland og avalon skal på avolon på mandag, så får spørre da. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Zephyros, Prøv å spørr etter "furry" innpå Avalon, så sier du til meg hvordan de som jobber der reagerte etterpå Edit, jeg er Starcraft fan også, det som er så spesielt med Starcraft er at det psykiske teller mye.. Ingen andre spill jeg vet om krever stålvilje for å lykkes i Endret 16. januar 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 furry?`er sikkert bare noe kødd d nå da. har jeg rett? Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Sikkert. Enig med Pycnopodia. Det psykiske er alfa&omega, mange tør ikke angripe fordi det kan gå feil og dermed bare sitter der hele runden omtrent. Hjertet mitt banker litt ekstra når jeg dropper StarCraft PS. Liker dere bildet mitt? Endret 16. januar 2004 av tull91 Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 når dere driver å snakke om det får jeg en liten følselse av att jeg kommer til å måtte prøve det igjen, men først må jeg kjøpe meg en ny cd siden jeg ga bort de gammle Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Sikkert. Enig med Pycnopodia. Det psykiske er alfa&omega, mange tør ikke angripe fordi det kan gå feil og dermed bare sitter der hele runden omtrent. Hjertet mitt banker litt ekstra når jeg dropper StarCraft PS. Liker dere bildet mitt? Det er grunnen til at jeg alltid taper mot kompisen min Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 hmm han kompisen som ble veldig veldig god, det var nok sant for han er blitt norgesmester, har ikke snakka med han på en stund men jeg gjorde da det her om dagen å da lurt ejeg på åssen det gikk. jo da hadde han visst vunnet å blitt norgesmester, ikke att jeg helt vet når det skjedde men uansett. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 det var en som bodde i bygda før som var skikkelig god, hadde slått Slayer noen ganger. Var på landslaget å greier, han skulle kåmme på et LAN vi hadde, men skuffelsen var stor da han ikke kom Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 æ syntes at SC er gøy, like gøy som warcraft! men æ tror nok at hvis æ hadde blitt litt bedre i SC enn i WC3 ¨så hadde nok SC blitt gøyere, er ikke så god i det bedre i warrcraft!!! hvilken units ville dere ha vært i SC/BW?? ville vært dark templar jg, rå sterk, usynlig og ganske rask=) Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ville vært en Ghost...eller Marine, eller High Templar, eller Wraith pilot, eller DT, eller Tank-mann, eller Archon, eller eller eller Zealot....klarer ikke å bestemme meg...heldigvis kommer StarCraft:Ghost snart...noen som har peiling på akkurat når? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 har ikke peinling på når, og jeg vil ikke vite det heler, jeg vil ha starcraft 2 RTS skal ikke ha noe FPS spill. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ville vært en diger sur hydralisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå