Gå til innhold

Noen Starcraft fans her?


Anbefalte innlegg

Jeg har vært fan av StarCraft helt siden spillet ble lansert i mars 1998, og jeg vet at jeg alltid vil være det. For meg er StarCraft uten tvil det beste spillet som noen gang er laget, og jeg håper at StarCraft 2 blir like bra:

 

Will you be making StarCraft II?

We have not announced any current plans for StarCraft II. We are all very close to the worlds and characters we created in the original game and the expansion set and while we do intend to revisit that universe, we have no plans to do so at this time.

 

Det er en stund siden de sa dette, så forhåpentligvis får vi StarCraft fans oss en hyggelig overraskelse i mai (E3 2004).

 

Her er et par linker:

http://www.starcraftgamers.com/

http://www.starcraftii.net/page.php?page=sc2info

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Will you be making StarCraft II?

We have not announced any current plans for StarCraft II. We are all very close to the worlds and characters we created in the original game and the expansion set and while we do intend to revisit that universe, we have no plans to do so at this time.

 

De er jo godt på vei med Starcraft Ghost, så dermed er dette en tittel hvor man får muligheten til å besøke starcraft universet igjen. Får bare håpe at Ghost blir bedre for Starcraft universet enn Renegade var for C&C...

Lenke til kommentar

Jeg er fan av StarCraft når det gjelder story og setting (har alle bøkene :p), men jeg føler at selve spillet er utdatert, derfor håper jeg på en etterfølger. Derfor ble jeg dritskuffet da blizz "lurte" meg med SC:ghost, bleh! OM jeg ville spille starcraft 3dperson, så ville jeg iallefall ha vært Zeratul eller noe annet kult, ikke ei stusslig terran ghost-******.

 

Btw. selv om SC har et litt høyere tempo og mer dreping, er det lite variasjon. war3 blir man mindre lei, siden man kan gjøre så utrolig mye mer. Det kommer til å bli like balansert som sc, men det tar lengre tid når du har heroes, masse fler spells og 4 raser

Endret av tankbug
Lenke til kommentar

jeg vil påstå (sammen med tydeligvis mange her) at starcraft:broodwar er det beste "real time strategy" spillet som noen gang er laget. Før spilte jeg noe wc2 sammen med starcraft, men jeg har starta frontalboikott av wc3 pga stygge heroer....

 

:woot: !! starcraft inn i evigheten !! :woot:

 

EDIT:

 

til folk som drar mye på lan; Krev starcraftcompo!! det hjelper!

jeg var nylig på et et lan hvor det ble arrangert 1on1 bw compo, med soundblaster exitigy (eller noe sånnt i 1. premie)

og på et lan som var rett før jul, var førstepremien 1500kr og 500 kr i

andrepremie! :p (80 stk på det lanet, så jeg syntes det var bra :))

 

EDIT2:

 

er det forresten noen som spiller RedAlert 1 enda? :) , det er schkøy innimellom... :)

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
De er jo godt på vei med Starcraft Ghost, så dermed er dette en tittel hvor man får muligheten til å besøke starcraft universet igjen.

Ja, men StarCraft Ghost er ikke StarCraft 2.

Det sa jeg ikke heller, jeg nevnte bare, ut fra intervjuet noen linket til tidligere i tråden, at Starcraft Ghost gir en muligheten til å besøke Starcraft universet om igjen. I følge utviklerene er dette det eneste (annonserte) spillet i utvikling som har noe som helst med Starcraft å gjøre.....

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg lyst til å spille det igjen. Må bare finne igjen save-gamet mitt fra den gamle 333 mhz pcen. Vet faktisk om en som ikke liker Starcraft. Han har aldri prøvd det og vil heller aldri gjøre det sier han. Jeg ser det som mitt hellige mission for den neste måneden å stappe det inn på dataen hans. Ønsk meg lykke til.

 

Spillet skal inn på dataen eller die trying!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...