Cursio Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg personlig er (fremdeles) en stor fan av Starcraft. Her kan dere poste deres erfaringer om Starcraft, positive eller negative, men de må helst begrunnes. Og jeg hadde satt pris på noen linker til kjente starcraft-sider og f.eks download sider til maps. SC For ever! Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Er stor fan jeg også, men spiller mest i hjemmenettverk mot likeverdige motstandere. Er kul umulig for meg å vinne noe som helst på BN. Maps og linker til maps ligger vel på forumsidene til Blizzard muligens...sjefolainen spill uansett Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Er stor fan jeg også, men spiller mest i hjemmenettverk mot likeverdige motstandere. Er kul umulig for meg å vinne noe som helst på BN. Maps og linker til maps ligger vel på forumsidene til Blizzard muligens...sjefolainen spill uansett www.starcraft.org er en bra starcraft side. Hva mener du egentlig med BT? Battlenet? Synes ikke det er så ekstremt vansklig å vinne der jeg da... Litt av og til ihvertfall... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Uff.. Starcraft.. Ganske kult spill, men jeg suger i det. Som alle andre strategi-spill.. Bortsett fra WC3, det er ganske gøy. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Må innrømme jeg enda er svak for klassikeren. At spillet er så velbalansert gjør at det holder koken enda, til tross for den litt utdaterte grafikken. Jeg synes til og med at Starcraft er en del bedre (i det minste gøyere) enn Warcraft 3. Er vel eneste strategispillet jeg spiller av særlig grad egentlig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 *Vifte med hendene* SC = mye bedre enn WC3. Lenke til kommentar
falut Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 til tross den litt utdaterte grafikken. Det er ikke grafikken det går på når du spiller strategispill. Jeg prøvde SC hos søskenbarnet mitt for leeenge siden, blei mere eller mindre hekta, men har aldri makka meg til å fått tak i spillet. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 *Vifte med hendene* SC = mye bedre enn WC3. Heelt enig. Hadde spilt Starcraft en stund da WC3 kom ut. hadde hørt veldig mye godt om dette spillet, men jeg synes det var en skuffelse. Singleplayer delen var kjedlig etter et par missions, og custom game og multiplayer var heller ikke så gøy. Kansje det var fordi jeg var dårlig, men uansett var det for mye magi og spells og overdrevet skitt, isteden for rå kraft slik som i Starcraft. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hai! Bare MÅ applaudere for SC!! D har mye humor og meeget bra gameplay. I endel forretninger får man nå både SC og BW CDene til 129 - 149,- i en og samme pakke. Jeg har vært i kontakt med Blizzard for å sjekke ut oppfølgeren, MEN: kommer kun som konsoll, og ikke på PC. Vet noen av dere andre om dette er riktig....? Dette er i tilfellet en kjempenedtur Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Personlig synes jeg Starcraft er det beste realtime strategi spillet som er produsert til dags dato... Jeg er ikke en direkte fan av spillet, men det er det eneste realtime strategi spillet jeg gidder å spille i det heleste tatt.... Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 (endret) Jeg er heelt enig! Spiller det fremdeles og jeg synest det er mye bedre enn WC3, blir for tregt syns eg....for overdrevet nesten...men SC er konge! spille på B.net innimellom. Er ikke kjempe god men men... Nicket er Tull91 /msg meg så kan vi ta et game www.sclegacy.com er en god SC side, pimpest plays er et must! www.starcraftgamers.com er også bra Endret 7. januar 2004 av tull91 Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jeg liker ikke Starcraft pga den enorme fokusen på baseoppbyggning... Er vel for vant med warcraft og heltene der Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Greit med litt variasjon, spiller WC og SC Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Starcraft er det beste rts spillet ever. ingenting slår dets genialitet, originalitet, balanse, underholdning og grafikk (!) Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hai!Bare MÅ applaudere for SC!! D har mye humor og meeget bra gameplay. I endel forretninger får man nå både SC og BW CDene til 129 - 149,- i en og samme pakke. Jeg har vært i kontakt med Blizzard for å sjekke ut oppfølgeren, MEN: kommer kun som konsoll, og ikke på PC. Vet noen av dere andre om dette er riktig....? Dette er i tilfellet en kjempenedtur Hvis du mener Starcraft: Ghost, så kommer det bare på konsoll ja. Men det er jo ikke noe starcraft 2 heller. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 enig med flere her. Starcraft er det beste spillet som noen gang er laget. Lenke til kommentar
Loco_man Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Skal du først spille et strategispill er star craft so gjelder! Eneste jeg savnerlitt er de sykt store hærenen som du kan få på foreksempel spillene: Cosax, Empire Earth og Rise of Nation men ingenting slår SC Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 WC3 har grafikken, SC har gameplayet+++++++++.................. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 WC3 har grafikken, SC har gameplayet+++++++++.................. gameplayet er jo praktisk talt likt ? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Mange posts ja! Fint at det er andre en meg som fremdeles liker Starcraft, og mange som foretrekker Starcraft foran Warcraft! Har aldri hatt WC3 inne på disken lenger en et par dager. Spiller et game, også er det ikke så kjekt lenger. Det er noe med gameplayet i wc3 som jeg ikke kan sette fingeren på, som gjør det kjedelig og litt langtrekkelig, men smaken er som baken, den er delt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå