./\. Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei Klarte ved et uhell å rive den bærbare pcen min ned i gulvet.. Det ser ut til at skjermen ble rather screwed i fallet (men ingenting annet heldigvis); kommer bare mange fargerike, rette streker når jeg skrur på pcen. Har kobla til en ekstern skjerm, så det er ikke noe mega problem, men jeg lurte på om det er mulig å kjøpe en separat 15,1" LCD skjerm? Eller må den bare leveres til rep? Veit noen hva en ny skjerm og evt. service koster? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du kan få produsenten til å bytte skjerm på maskinen. Det gjorde Whitebox med min CL50, gratis... Hvilken maskin er det du har? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Stakkars deg fy søren til uflaks. Det koster sikkert sin del send email til den sjappa du vil bruke til å fixe så svarer nok dei Lenke til kommentar
roht Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Kva slags maskin har du då? Fordi det er stor forskjell på merket, garantier, priser osb. Visst du har Dell med CompleteCare, får du ikkje reparere den gratis då? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du kan få produsenten til å bytte skjerm på maskinen. Det gjorde Whitebox med min CL50, gratis... Hvilken maskin er det du har? wow,det var god service Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå