Gå til innhold

brudd på reglene før produsenten

Anbefalte innlegg

hei jeg ruere på når et spill som  wargaming ikke føler sine egne regler og har et band system så vist du får 5 bend på 7 år blir du bendet for livs tid.

er det noen sårt for  menneskerettighet system som de som lager og styrer spill må holde seg til.

når det er sånt du har bade system at alle dine bane blir med deg i din tid i spille når du har tabet deg ut 5 ganger så er du ferdig i spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å si litt mer hvorfor jeg ser etter nå et  som over ser regler til game er at som wargaming lager ny reger etter som det passer dem.

jeg er commander i en clan der og en spiller er blid bandet der i 90 dager for team kill i en clan kamp.

å når han spør om ting til  player support får han utligere bande 

We clearly understand what you feel right now about your account. Regarding your concern, the account has been sanctioned due to violation of our game rules by doing Team Kill and we detected it. After we did a careful investigation, we found out that the proof is valid and we applied 5-days chat suspension.

In the effort to keep a friendly game environment, our teams are taking measures against the non-respect of our game rules with sanctions between 1 day chat ban and 7 days game suspension. In unique situations, our team will sanction with a permanent chat or game ban depending on the player’s history. Due to our Privacy Policies, we cannot disclose the nature of the exact actions taken against other player’s accounts. However, I can assure you that the right actions were taken based on the report you sent us.

Player Support

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...