Gå til innhold

Hei hei hei,

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Intrykket jeg har fått av #mobilprat er at det er noen "idle kåte" 14iss unger som driver den.. Jeg har flere ganger daglig fått spam i query om at jeg må joine den kanalen fordi den er så "bra" osv.. Selv er jeg med å "driver" ( om man kan kalle det å drive en irc kanal ) #mobil . Hvor disse folka flere ganger har joinet kun for å si at alle må joine deres kanal osv.. Jeg har flere ganger prøvd å spørre om ting men det ser ikke ut til at folk der kan stort mye om mobiler og lignende..

Vel, hele innlegget ditt lyser jo av hvor voksen og godt opplært du er i språk og etikette. Og hvis du får spam, så får du bruke hode og gi beskjed til oss om det, så tar vi oss om det. Brukerene våre har fått beskjed om å drite i spam, og jeg regner med at de respekterer det.

Jeg kan heller ikke se at noen med ditt nick har vært innom og stilt noe spørsmål heller? Dessuten svarer vi flere på alle spørsmålene vi har muligheten til å svare om.

Edit: Og nå ser jeg at du faktisk har vært inne og editert innlegget ditt etter at jeg skrev dette. Påstår du at hva en av våre brukere, som forøvrig aldri har brukt IRC før, legger listen for alt det vi andre vet også? Så på tross av at jeg sannsynligvis har brukt IRC siden du gikk i barnehagen omtrent, så har jeg ingen kunnskap om mobil? HVOR I HEL**** er logikken din gutt? Ikke kom her og lek tøff! Det er bare for dumt!

Neste gang du kommer med ett innlegg, prøv i det minste å bruke en saklig og litt høfligere tone. Kommer ingen vei med slike bastante utbrudd.

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

[23:02] <Errae> [23:00] <Xargo> altså, join #mobil . En mye bedre kanal med folk som vet MYE mere om mobil en dere n00bs

[23:03] <Errae> spammer på ordre fra oper ? ;D

[23:03] <ProoZ> Xargo: dRIT i å spam for kanal

[23:03] <ProoZ> *kanalen

[23:03] <Xargo> lol

[23:03] <Xargo> det er yoga

[23:04] <ProoZ> si at yoga skal DRITE i det

Endret av Errae
Lenke til kommentar
OleP: isåfall kunne du ha sagt ifra til en av oss andre om dette..

Slik som du var så flink gutt og gjorde nå? Bare at du gikk ikke rett til kilden. Du valgte heller å spamme forumet med det du mente er skjulte planer fra en som ikke gjør annet enn å henge i #MobilPrat?

Very clever! :mad:

Lenke til kommentar
[23:02] <Errae> [23:00] <Xargo> altså, join #mobil . En mye bedre kanal med folk som vet MYE mere om mobil en dere n00bs

[23:03] <Errae> spammer på ordre fra oper ? ;D

[23:03] <ProoZ> Xargo: dRIT i å spam for kanal

[23:03] <ProoZ> *kanalen

[23:03] <Xargo> lol

[23:03] <Xargo> det er yoga

jasså yoga?

hvis det er noen idle "kåte" 14iss unger her inne så må det være deg og dine operatører ;)

Lenke til kommentar

For det første så var innlegget jeg postet bassert på MINE erfaringer fra kanalen. Som på dette tidspunktet var gale. For jeg har tydeligivs fått et galt inntrykk ved at personer som ikke er operatører på kanalen har drevet med ting som irriterer meg en hel del. Som når jeg sa at folk der ikke kunne noen ting, for jeg har snakket med folk som nå er operatører på kanalen før. Så jeg vet at det er folk som sitter inne med en hel del kunnskaper. Å begynne å diskutere hvem som begynte blir heller dumt. Men igjen jeg beklager at det ble slik og jeg uttalte meg på måter jeg ikke skulle ha gjort og brukte ord jeg kanskje ikke skulle ha brukt.

Mer kan jeg ikke si..

Lenke til kommentar

Skjerp dere, dette har ingen allmenn-interesse og har dessuten ingenting med amobil.no å gjøre. Har dere noe dere skulle ha sagt til hverandre finnes det både irc og pm for slikt, så kan dere spare oss andre for kranglingen deres.

yoga, thescorp, errae og olep: anse dette som en advarsel. Flere overtramp vil føre til utestengelse fra forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...