bjorkhaug Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Hei Skal kjøpe hjemmekino hos HiFi Klubben og vurderer hva jeg skal velge. Har allerede stereoforsterker med BW 686S2 og 8" 150w sub. Skal jeg bygge på dette eller selge og begynne på scratch? Ønsker at gjerne bakhøyttalere er litt kompakte siden sofaen står inntill veggen. Har og en to åring rundt i huset og lurer på om vegghengte høyttaler kan være noe. Masse å ta hensyn for. 😊 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Hvor mange kanaler ønsker du, eller har realistisk behov for? Hva skal dette brukes til? Strømming (Netflix osv)?, Blu-Ray? DVD? annet? Hvilken stereoforsterker har du? Lenke til kommentar
bjorkhaug Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 5.1 tenker jeg 😊 brukes mye til tv titting som nrk, Netflix, xbox hbo osv. Har denon ceol rcd n9 👍 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) Kan jo beholde subben og benytte dine B&W som bakhøyttalere. Da mangler du bare fronter, center og noe til å drive anlegget. edit: Spørs selvfølgelig om du får til det innenfor 12.000 hvis du skal kjøpe mer Bowers & Wilkins ! Endret 23. februar 2021 av Sydvest Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) Bruk det du har. Kjøp ett sett til med 686 s2 hvis du liker lyden i di og en center høyttaler så har du 5.1 https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=145891390 Og reciver da: https://www.hifiklubben.no/denon-avr-x1600h-hjemmekinoreceiver/denavrx1600hbk/ Endret 23. februar 2021 av Paccoo Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Ville ha solgt stereoforsterkeren, og kjøpt en brukt receiver eventuelt på knalltilbud fra butikk. Er du fornøyd med lyden til B&W, så fortsett med dem. Kjenner ikke til B&W i detalj, men forsøk å få tak i en senter som er ment sammen med de du velger som fronter, da vil de passe sammen klangmessig. Når du har såpass begrenset budsjett ville jeg først og fremst sett etter brukt utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå