eugenie Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Er det noe innstilling eller annet jeg kan gjøre for og kunne søke etter filer via start-menyen? Nå får jeg bare treff blant filer/dokumenter som ligger under systemmappen dokumenter. Windows 7, som jeg brukte før jeg gikk over til windows 10, ga meg treff på filer overalt på maskinen. Det samme ser jeg også når jeg søker via filutforskeren. Om jeg søker på ord for å finne bestemte dokumenter, er det også bare filene i "mine dokumenter" som gir treff. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Det er innstillinger i dette i: Windows search settings Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 Svein M skrev (3 timer siden): Det er innstillinger i dette i: Windows search settings Ble ikke noe klokere av det 🙂 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 (endret) "Windows search settings" eller "Searching Windows" er et underpunkt som du finner under Settings. (trykk på Windows Start-knapp også Settings) Endret 23. februar 2021 av Svein M Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 Den var grei, jeg bare fant ikke hvor jeg kunne velge hvilke mapper det skulle søkes i, men fant det etter hvert. Får fortsatt inntrykk av at det bare søkes i standard-mappene, men får teste det litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå