akelbo Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Nok en utsettelse og Paradox har droppet spillets utviklerstudio. Mer trøbbel for Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Shit, det kunne blitt så bra, men det ser ut som det er ødelagt og om spillet noen gang kommer ut vil det bare være en skygge av det det kunne ha hvert, IPen fortjener bedre enn dette. 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Mitsoda tilbake på laget? Eneste som kan redde dette spillet tror jeg. 1 Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Det hviler en forbandelse over Vampire Bloodlines spillene, trist 😥 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Hører jeg en ny Dead Island 2? Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Herregud så mye rot og tul. Spillet ser jo allerede utdatert ut grafikk og animasjonsmessig. kanskje like greit og begynne på nytt eller kansellere hele dritten. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Blir vel gjort om til vampyre the mascarade the mobile game. Bruk 10kr for å suge blod av en rotte for å få litt liv. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Triste greier. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Stor fan av Bloodlines, men kan ikke si jeg bryr meg særlig om dette. Det de har vist ser jo ut som noe billig en amatør kan sette sammen i UE4. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Ikke overraskende, etter den elendige "demonstrasjonen" av klovnene på ign tror jeg ikke det fans ett menneske igjen på planeten som hadde tro på at dette skulle bli bra. Jeg hadde ELSKET ett nytt vampire spill...men gjør det skikkelig, eller la være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå