mr_lf Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ja, er det noen som gidder å fortelle meg enkelt og greit hvordan jeg overklokker cpuen? har: msi kt6, amd xp 2500, glacialTech vifte til XP3000+. Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 bruk søk funksjonen.... det er ellevilt mange som stiller akkurat samme spørsmål... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvis du ser etter så vil du oppdage at det er en tråd som heter Guide: Hvordan overklokke og om overklokking øverst på siden du var på da du postet innlegget ditt. Det er en finfin guide, les og lær. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 The Newbie's Guide to Overclocking Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 bakdelen er at du blir sittendes i en time og lese det noen kan skrive på 5 min.. vist de ikke synst det er frekt å spørre før du sjekker alle mulige guider.. still opp fsb'en i bios litt etter litt.. og sjekk om alt fungerer som det skal.. nå har jeg ikke tid til å skrive mer utfyllende.. men kansje noen andre gidder.. og kansje du får eksperimentert deg fram til noe:) bare ikke øk ting du ikke vet hva er Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 bakdelen er at du blir sittendes i en time og lese det noen kan skrive på 5 min.. vist de ikke synst det er frekt å spørre før du sjekker alle mulige guider.. Ja stakkars gutten. Kanskje han risikerer og faktisk _lære_ noe? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 det ville vært fælt ja.. men kansje han og risikerer å lese.. bli uinspirert.. og gi opp, og sitte igjen med en uklokket xp2500.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå