jjkoggan Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 debattklovn skrev (11 minutter siden): Nei, det gjorde den ikke. Jeg trenger ikke si mye - eller noen ting for å gjøre meg svært ufin mot deg. Jeg kan vise deg 🖕, kalle deg en "Pig" og peke på t-skjorten min Det kan du gjøre, men det kunne man se på videoene Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 6 minutes ago, jjkoggan said: Det kan du gjøre, men det kunne man se på videoene Muligens, spørs litt hvordan kamera er vinklet og om betjenten slår det på før han går opp til kjøretøyet. Enda en svakhet ved studien: Quote This paper presents a systematic analysis of officer body-worn camera footage, using computational linguistic techniques to automatically measure the respect level that officers display to community members. Dataalgoritmer for tale er svært mangelfulle idag, og spørsmål kan settes ved nøyaktigheten. Ikke engang Google klarer å nøyaktig tolke tale, det kan sees på youtube-videoer med automatisk teksting for eksempel. Tittelen på studien burde heller være "Politibetjenter viser nok respekt til både svarte og hvite detainees." Det er mer treffende. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 debattklovn skrev (44 minutter siden): Muligens, spørs litt hvordan kamera er vinklet og om betjenten slår det på før han går opp til kjøretøyet. Enda en svakhet ved studien: Dataalgoritmer for tale er svært mangelfulle idag, og spørsmål kan settes ved nøyaktigheten. Ikke engang Google klarer å nøyaktig tolke tale, det kan sees på youtube-videoer med automatisk teksting for eksempel. Tittelen på studien burde heller være "Politibetjenter viser nok respekt til både svarte og hvite detainees." Det er mer treffende. Ser ut som du ikke leste studien og valideringsmetodene. Slike studier blir aldri 100% nøye og uten svakheter slik at de «beviser» noe, det er ikke hensikten men når det blir flere studier gjort på flere forskjellige måter og alle peker den samme retningen så blir det dagens best forklaringsmodellen En annen måte å vurdere det er å sitte i Norge og se på amerikansk tv politiserier, YouTube videoer og Fox News og gjør opp dine egne meninger om hvordan amerikansk politiet oppfører seg når de treffer minoriteter Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 3 minutes ago, jjkoggan said: Ser ut som du ikke leste studien og valideringsmetodene. Slike studier blir aldri 100% nøye og uten svakheter Og noen av disse seriøse svakhetene har jeg nå påpekt. Så rart du hevder jeg ikke leste studien. Quote En annen måte å vurdere det er å sitte i Norge og se på amerikansk tv politiserier, YouTube videoer og Fox News og gjør opp dine egne meninger om hvordan amerikansk politiet oppfører seg når de treffer minoriteter Det er mange måter å gjøre seg opp meninger på. Noe som er skremmende er at mange lytter til BLM, som sprer usannheter og konspirasjonteorier rundt politiet i USA og samfunnet generelt. Mange vil påstå at de maner til rasekrig. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 debattklovn skrev (3 minutter siden): Og noen av disse seriøse svakhetene har jeg nå påpekt. Så rart du hevder jeg ikke leste studien. Det er mange måter å gjøre seg opp meninger på. Noe som er skremmende er at mange lytter til BLM, som sprer usannheter og konspirasjonteorier rundt politiet i USA og samfunnet generelt. Mange vil påstå at de maner til rasekrig. Det er mange måter å gjøre seg opp meninger på, det har du rett i, å ignore Peer reviewed forskning og avfeie alt pga noe svakheter er en av de verste måter å gjør det Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 debattklovn skrev (18 timer siden): Nei, det gjorde den ikke. Jeg trenger ikke si mye - eller noen ting for å gjøre meg svært ufin mot deg. Jeg kan vise deg 🖕, kalle deg en "Pig" og peke på t-skjorten min Og for å repetere - alle setningene på figuren var uproblematiske. En kommando ble også misoppfattet som en høflighetsfrase da det er en sikkerhetsprosedyre av studieforfatterne. Begge påstander er uriktige. ... Så du tror dette er en storstilt konspirasjonsteori mot politiet, hvor fargede i større grad enn hvite er ufine mot politiet -- med gesturer, akkurat mens de er av kamera... ...jeg tror ikke at du selv tror på hva du skriver -- og håper virkelig at du troller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå