Gå til innhold

Altså hallo??KKK???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jøss, virket ganske fucked up.

apropos nazi-fuckers...

hvorfor angriper ny nazister i det hele tatt svarte?

Hitler var jo først og fremst imot jøder, ikke svarte...

og, som sagt er det jo bar normalt og hate nazister :smile:

hva er vel bedre og gjøre etter en hard dag, enn og sette seg ned, og skyte et par nazister som spiller kort eller lignende?

Lenke til kommentar

Tja, si det?

Nazisme har ingenting med rasisme å gjøre, det er blitt lagt til i etterkant, og er vel kanskje det mest missforståtte begrepet i media idag.

Men jeg mener nå at å skyte noen pga politisk eller ideologisk tilhørighet ikke er bedre enn å skyte noen pga hudfarge. Det er det samme uansett hvordan man vrir på det.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-16 18:16, Executor skrev:

jøss, virket ganske fucked up.

apropos nazi-fuckers...

hvorfor angriper ny nazister i det hele tatt svarte?

Hitler var jo først og fremst imot jøder, ikke svarte...

og, som sagt er det jo bar normalt og hate nazister :smile:

hva er vel bedre og gjøre etter en hard dag, enn og sette seg ned, og skyte et par nazister som spiller kort eller lignende?

nazismen var for "Tyskland for Tyskere" (mye arbeidsløshet, jøder tjente mye pæng uten å ha eiendom. norge var mot jøder på denne tida)

hitler var rasende på den sorte amrikaneren som vant ol-gull på ol-gull i berlin, 1936(?!). nazistene var og mot alle vannskapninger og opphøyde den "ariske rase" (som egentlig bare er beskrivelsen av det gamle "nordiske" idealet.

-madness is a passion

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-21 16:24, sjanten skrev:

hitler var rasende på den sorte amrikaneren som vant ol-gull på ol-gull i berlin, 1936(?!). nazistene var og mot alle vannskapninger og opphøyde den "ariske rase" (som egentlig bare er beskrivelsen av det gamle "nordiske" idealet.

-madness is a passion

Jesse Owens.

forøvrig er jeg enig med dere, nazister er virkelig det verste man kommer over..

Lenke til kommentar

Å lage slike PC spill er en flott måte med tanke på

rekrutering til NS miljøet. Samtidig er det også en fin måte å provosere på, se bare på alle disse tåpelige innleggene som blir lagt inn under denne "posten".

Ettersom jeg har hørt er det flere spill fra Resistance/NA på gang.

Lenke til kommentar

De spørr da ikke om de får lov heller.

NA/Resistance har mer en nok penger til dette.

Spillene blir så lansert hos "white power"

platesjapper som Resistance,Panzerfaust osv.

Musikken selger som bare pokker, spillene

vil nok også gå unna.

Et slikt spill er da ikke noe værre en masse

annet som florerer i PC verden.

[ Denne Melding var redigert av: Anders20 på 2002-03-23 22:34 ]

Lenke til kommentar

Hele itavisen er tragisk spør dere meg , ja de har popup på sidene sine :sad:

Jeg boikotter alle sider med popup. er bare så lei av forstyrrleser

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-23 22:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Flakkman skrev (2002-03-23 22:25):

helt sykt hva de får lov til å lage av spill, egentlig! Åssen har de fått lov til å publisere det?

Det sier jo bare at de har gode kontakter et eller annet sted høyt oppe i systemet.

Tror nokk egentlig de ikke har "lov" til det, men de gjør det alikevell, for hvem tør å saksøke nazister og selv å bli rissikert å bli skadd?

Lenke til kommentar

Helt enig *******s dritt avis itavisa med den dritt reklamen på høyere side som fulgte etter deg samma om du går opp eller ned på sia jeg HATER sånn pågående reklame orka ikke å lese mere en halvparten pga den reklamen! Nesten verre enn popup`s.

Men folk må da få lage åssen spill de vil??

Jeg syntes ikke det er noe kult med Nazisvin jeg heller men vil de lage et spill med Nazister så la dem gjøre det da for svarte!

Sikkert et spill som Laila Dåvøy kommer til å forby så farlig ha! Bare å kjøpe GTA3 og andre spill som blir forbudt på nettet eller i Sverige big deal!!!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-30 19:40 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-30 19:53 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...