^Morgoth^ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hmm, lurer på. Går det an og spille "lan" over internett ved et program som gjør at man fks kan lage en lan server og folk jeg kjenner kan gå inn på den ved og skrive ip i et slags program. Akkurat som warp pipe for gamecube visst noen vet hva det er da. Warp pipes hjemmeside Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det ville jo blitt det samme som å bare lage en egen server med passord på nettet da. Er nok ikke noen annen løsning på dette. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vpn? Dog det letteste er vel bare å sette opp en normal internett server... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 LAN er jo Local Area Network, so betyr at det er lokalt. Men når du skal gå over internett må du nok bruke ein vanlig internett server som funker stort sett på samme måte Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Med LAN kan du spille partycode... VPN er det du leter etter. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hadde jeg vært deg så hadde jeg hosta min egen server med passord, så bare venna dine kan komme inn. Eller så er det jo VPN.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå