xrays Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Det kom nye regler vedrørende utlån 2017 som gjorde at antall boliger steg fra antall ca 1500 til 3500 ila 2017 og det varte nesten til 2020. Nå er det 1700 boliger i oslo til salgs . Dette presser prisene kraftig opp igjen etter bremsen som startet 2017. Er det noen som som aner hvorfor dette skjer???????? Da mener jeg hva fjor at det er få eller mange boliger ute. Endret 22. februar 2021 av xrays Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 (endret) Fordi folk har evnen og viljen til å betjene ekstremt store lån, for svært små boliger. Trend, lav rente, innvandring(folk som ankommer landet vil forståelig nok i stor grad bo i Oslo). ''Manko'' på boliger er det ikke i Norge, I Norge står masse hus tomme. En lokal manko skapes når plutselig alle skal bo i Oslo. Jeg syns ikke politikerne skal arbeide for å imøtekomme den etterspørselen. Endret 22. februar 2021 av Alexander4840 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 9 hours ago, Alexander4840 said: Fordi folk har evnen og viljen til å betjene ekstremt store lån, for svært små boliger. Trend, lav rente, innvandring(folk som ankommer landet vil forståelig nok i stor grad bo i Oslo). ''Manko'' på boliger er det ikke i Norge, I Norge står masse hus tomme. En lokal manko skapes når plutselig alle skal bo i Oslo. Jeg syns ikke politikerne skal arbeide for å imøtekomme den etterspørselen. Der kan jeg bare si meg enig. En fobia for å bo sentralt i Oslo fortjener ingen offentlig støtte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå