Hanhijnn Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Har dette forumet utspilt sin rolle? Det er jo omtrent helt dødt her... Er alle på elbilforum.no nå? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Har det kommet noe nytt? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2021 Dubious skrev (33 minutter siden): Har det kommet noe nytt? Hva mener du? Lenke til kommentar
jr_605 Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Nesten mer aktivitet her enn på elbilforum.no syns jeg, for der er det stille (i forhold til andre forum jeg frekventerer) 🙂 Mulig at jeg ikke er inne på de riktige trådene? Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 25. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2021 jr_605 skrev (12 timer siden): Nesten mer aktivitet her enn på elbilforum.no syns jeg, for der er det stille (i forhold til andre forum jeg frekventerer) 🙂 Mulig at jeg ikke er inne på de riktige trådene? Minst 20 - 30 nye meldinger hver dag i de trådene jeg følger. 😏 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå