mX mann Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg har en ide, jeg spør pent hi fi klubben om jeg kan få en 3020 højttaler til halle prisen av to jeg vil da få identiske bass\mellomtone og diskant ellementer runt det hele. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det ville muligens blitt bra, men en dedikert center har ofte spesielle egenskaper i "talefrekvensene" slik at disse skal bli gjengitt best mulig. Jeg vill tatt meg meg forsterkeren og koblet opp på hifiklubben og hørt, både på gale center og 3020. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det blir Gale 3050C senterhøyttaleren. Jeg har nå fåt gale 3020 højttaleren som jeg bruker til bak kanaler, det som var merklig var at jeg måtte stille de 4db højere en de andre højttalerne i oppsettet for og få samme lyd styrke, front højttalere jeg bruker nå er jamo, på de står det 2,3 watt\ 96db\ 1m. center højttalerne er av ukjent merke. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Ingen som har noe og si til dette. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ingen som har noe og si til dette. Det er uheldig at senter og fronthøyttalerene har ulik klang, men det har du sikkert hørt før Lenke til kommentar
kerog Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 måtte du stille opp 4 dB ? på bak kanalene for at de skulle være lik med de foran? Lenke til kommentar
kerog Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det skal være litt svakere lyd på bak-kanalene. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg trodde det skulle vere lik lyd styrke på alle kanalene jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå