TopFlite Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Skal jeg kjøpe Corsair XMS 4000 Pro 512 disse tror jeg.. med LED`s og greier Det jeg lurer på er om viss jeg kjøper en til seinere av samme om de da vil kjøre "dual hastighet" som "Corsair XMS TWINX PRO4000 1024MB" gjør. (http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=40711&t=1014&l=2&AvdID=1&CatID=17&GrpID=9&s=pl) ? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Vel Cosair har forskjelling Versjon nummer på brikken de lager. Disse versjonen har variasjoner alt i fra hvilket minne de bruker, til hastighets forandringer og instillinger på selve brikken. Er man heldig fungere to versjoner helt utmerket godt sammen, men med et MSI NEO2 (875) kort som jeg har testet og to forskjellige versjon PC3200 XMS brikker fungere dette veldig dårlig. Singel channel fungere helt fint, men DC endte i blå skjerm. Ville da heller ha sattes på noen "litt" billigere brikker som er beregnet på DC med en gang eller i hvertfall produsert/kjøpt samtidig. Dette burde gi større sjanse for at ingen feil oppstår senere. LED på minne brikken kan vel ikke være så viktig, hehe.. Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) LED på minne brikken kan vel ikke være så viktig, hehe.. Kan jo se litt kult ut da Endret 5. januar 2004 av KarateK|d Lenke til kommentar
.V. Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tenkte på å kjøpe ny ram jeg også, men har jeg bruk for 1024mb ram? Skal bare drive med litt Photoshop og spill. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tenkte på å kjøpe ny ram jeg også, men har jeg bruk for 1024mb ram? Skal bare drive med litt Photoshop og spill. Med PhotoShop ja! Med Nyere spill, njaaaaa... det er litt opp og ned.. men mer minne har ikke skadet.. Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Tenkte på å kjøpe ny ram jeg også, men har jeg bruk for 1024mb ram? Skal bare drive med litt Photoshop og spill. det kommer vell an på hvor dyp lommebok du har Har du råd til det, ja! Hvis ikke er det ikke verdens undergang Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 okei men ossen vil to av dissen fungere: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Vil de kjøre DC ? Er de noe tess? noen erfaringer ? Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Skal jeg kjøpe Corsair XMS 4000 Pro 512 disse tror jeg.. med LED`s og greier Det jeg lurer på er om viss jeg kjøper en til seinere av samme om de da vil kjøre "dual hastighet" som "Corsair XMS TWINX PRO4000 1024MB" gjør. (http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=40711&t=1014&l=2&AvdID=1&CatID=17&GrpID=9&s=pl) ? hvordan oppsett har du da? Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 jeg har : Asus P4C800 Deluxe 800 FSB Intel Pentium 4 2,8 ghz /m Swiftech MCX 462 (80 mm Delta) Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 okei men ossen vil to av dissen fungere: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Vil de kjøre DC ? Er de noe tess? noen erfaringer ? Skal fungere ja. Men det er jo aldri sikkert. Eneste sikkre er om du kjøper en Twin Pack med to testede brikker Men de Twister brikken har jeg hørt god og vondt om, mer godt en vondt Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg har selv disse og er veldig fornøyd! og kan anbefale de på d sterkeste Evt. disse hvis du skal ha 1024mb Lenke til kommentar
TopFlite Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ok, men har du den du øverste du sendte link av ? fordi det er vel en enkel 512 brikke, og ikke 2*256 som det står i "hardware greia" de under Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ok, men har du den du øverste du sendte link av ? fordi det er vel en enkel 512 brikke, og ikke 2*256 som det står i "hardware greia" de under oi, huffda. messa opp linkene sikkert, var ment å linke til denne det er den jeg har og er veldig fornøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå