Apoc_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Noen av mine favoritt sanger. Guns N' Roses - November Rain Guns N' Roses - Don't Cry Alice Cooper - Poison Bryan Adams- Heaven Bruce Springsteen - The River Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Dette blir HARDT, men jeg er litt i formen så kansje jeg kommer på noe bra *tenke* Nei, MIN sang må nok være "Korn- Predictable" fra deres første album "Korn". Lyrics: /fra www.letssingit.com Go! I can, in every way, mistake the pain I feel inside. It comes to me. Evil thoughts just creeping through my mind. Who are you to say that I can't speak what's on my mind? It runs away, It's so predictable. I can, in every way, illustrate this thing called love inside. Too blind to see, emptiness and sorrow of their lifes You run away to cover up their pointless ties. You ask me? It's so predictable. I'm gonna try, But I gonna die I'm gonna try... Another day, Silence overwhelms my mind. Who is to say, If I have the time or why should I pray for all the hate to go away? Another day, I can never break free You wait for me. I call out to you Another day I'll live forever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå