StianGH Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Skriv "deres sang" her. Med "deres sang" mener jeg du og din kjære's favoritt sang. Brullups sang, "første møte sang" o.l. (Vær snill å prøv å kort ned til max 10 ord (Elton John\Bjørn Eidsvåg\Drillos, Your Song\Eg ser\Alt for Norge Wow, det ble jo 10 ord (tenkte ikke over det) Jeg begynner: Elton John, Your Song Endret 5. januar 2004 av StianGH Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) vel..jeg er ikke gift og har ikke kjæreste, men jeg har en sang som jeg alltid har likt. det er Bruce Springsteen sin gromlåt; The River Endret 5. januar 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Jeg er alene, så sier Tool - Stinkfist akkurat nå Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vettafan, er det en nødvendighet? Kan jeg likesågreit slå opp først som sist siden vi ikke har noen sang? er forholdet tapt? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Vettafan, er det en nødvendighet? Kan jeg likesågreit slå opp først som sist siden vi ikke har noen sang? er forholdet tapt? Et forhold uten en sang er som en bil uten hjul. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Okay, lurer på om dama går med på at jeg bare velger ut "Cannibal Corpse" - "Addicted to vaginal skin" som "vår" sang. . . Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Går med på og går med på... Det kommer helt an på hva du legger i det uttrykket. Jeg har selv ikke hørt den sangen, men tittelen høres helt grei ut for å være en par-sang, om man kan kalle det det... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Går med på og går med på... Det kommer helt an på hva du legger i det uttrykket. Jeg har selv ikke hørt den sangen, men tittelen høres helt grei ut for å være en par-sang, om man kan kalle det det... Tja, gruppa heter Cannibal Corpse, tilfeldig utvalge låter: I cum blood Butchered at birth Hammer smashed face Rancid amputation Og selvfølgelig Addicted to vaginal skin Så ja, tja, jeg tror jeg lar tvilen komme til gode og bringer ikke opp temaet om "Addicted to vaginal skin" som "vår sang". . . Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) det spørs jo litt på hvordan dama til olsen er da, men jeg tviler på at vanlige norske jenter syns "Addicted To Vaginal Skin" er romantisk. du kan jo bare se her på teksten: A relapse of my body Sends my mind into multiple seizures Psychologically a new human being One that has never been Cursed by the shamen his voodoo spell has my soul My limbs go numb I can't control my own thought Are his now his evil consuming me ever telling me begin the clit carving Slowly turning me, into a flesh eating zombie Knowing this spell can only be broken by the vaginal skins of young women I proceed to find the meat their bleeding cunts will set me free Warmth seeping from this Body Rotted After I sucked the blood from her ass I feel more alive more alive than I've ever been Even though now I'm dead within My mouth drools As I slice your perinium My body smeared With the guts I've extracted through her hole, came swollen organs cunnilingus with the mutilated My spirit returned from the dead Released by the priest but I felt more real when I was dead The curse is broken I have a dependence on vaginal skin It's become my sexual addiction I must slit, the twitching clit Rotted cavity hold the juice Between the legs, I love to carve My cock is dripping with her blood man kan iverfall slå fast at dett ikke er noen dænsbænd sang Endret 6. januar 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 hehe, jepp Men for å være seriøs, jeg tror jeg må si at "vår sang" er Bryan Adams - Heaven Lenke til kommentar
falut Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) wtf? posta før jeg blei ferdig... MIN sang er Gigi D'Agostino- i fly with you Kanskje det ikke blir bare min sang en gang Endret 6. januar 2004 av _-Joacim-_ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 MIN sang er Gigi D'Agostino- i fly with you Kanskje det ikke blir bare min sang en gang Den sangen der håper jeg forblir hos deg. Ene og alene. Finn deg en skikkelig sang å dele med noen. Som "Jan Eggum - En natt forbi" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ja Gud forby, han må ikke få ha sin egen musikksmak... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Sa han det? Han sa at han skulle holde den for seg selv, ikke at han skulle høre på noe annet =) Selv: en sang en veninne av meg lagde..demo.. Skal uploade til inett asap =) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Selv: en sang en veninne av meg lagde..demo.. Skal uploade til inett asap =) kewlt! Looking forward to it! Lenke til kommentar
falut Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 MIN sang er Gigi D'Agostino- i fly with you Kanskje det ikke blir bare min sang en gang Den sangen der håper jeg forblir hos deg. Ene og alene. Finn deg en skikkelig sang å dele med noen. Som "Jan Eggum - En natt forbi" Er du gal Og Jan Eggum også da. I fly with you er drit fin Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Jan Eggum, ja... Du finner ikke bedre visesanger her i Norge!! Digi D'Amour er... Nevermind... Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Vel, man har jo perioder i livet hvor man liker en jente så utrolig mye, men man vet ikke hva hun synes om deg tilbake. Så vel, akkurat nå går det mye i; Lifehouse - Breathing Lifehouse - Hanging By A Moment To kongebra sanger =) Som gjør meg like deppa hver gang Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Carcass - Corporal Jigsore Quandray Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Den gang undertegnede hadde kjæreste, for mange herrens år siden, gikk det mye i Bigbang sitt Electric Psalmbook, Locomotives' Albert og Tool - Ænima, selvsagt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå