hravatn Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 For Taisol's 760 vifte er det så vidt jeg husker XP1800+ som er oppgitt som største CPU... __Håvard__ Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Angåande oppstartsproblemet, skjer det kun etter at eg har fått blåskjerm i ghost recon. Men no, når eg får blåskjerm, er det ikkje irql_not_less_or_equal eg får fram, men bad_pool_caller. kva betyr dette? er det mest sannsynleg hardware eller software-feil? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Sjekk hukommelsen med programmet memtest86 fra http://www.teresaudio.com/memtest86/ Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Dette er hardware feil. Det første jeg ville gjort er å fjerna alt unødvendig stash som lydkort, nettverkskort osv. Fyr opp med kun det nødvendige og se om du får samme problem da. Deretter ville jeg som mortenj sa sjekka RAM brikka med memtest86. Så, litt med nøyaktig hvor henger maskina seg og hva viser D-LEDsa(diagnostics LEDs på hovedkortet som viser hva som er feil dette står forklart i HK manualen)? [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-03-16 19:18 ] Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 1. Sjekk Event loggen, se etter om det er noen feil der (ligger i computer management). 2. Ta ut alt av unødvendig utstyr 3. Prøv og Flash BIOS _________________ 2x AMD Athlon MP 1800+ Tyan Tiger MPX 3Ware 7410 RAID 4x 120GB Western Digital 8MB Cache 1024MB Corsair PC2700 ATI Radeon 8500 SoundBlaster Audigy Platinum Yamaha 24x/10x/40x SCSI Coolermaster ATC 201 Phillips 150B2 TFT [ Denne Melding var redigert av: [urban] på 2002-03-16 19:26 ] Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 19:16, Anders Leipsland skrev:Så, litt med nøyaktig hvor henger maskina seg og hva viser D-LEDsa(diagnostics LEDs på hovedkortet som viser hva som er feil dette står forklart i HK manualen)? Er dette noko inni bios? skadelig viss eg gjer noko feil? I hk manualen sår det noko om 4 sirklar (red/green) som skal visa ein del med d-led, men eg forstår ingenting... kan banna på at det er pga. skjermkortet. hadde litt problem med det i starten... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Driver og tester ram no med memtest, men dette programmet går jo om igjen heile vegen. Stoppar det aldri? har tatt 3 testar no og er 80% inni den 4. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 On 2002-03-17 11:19, Gullars skrev: Er dette noko inni bios? skadelig viss eg gjer noko feil? I hk manualen sår det noko om 4 sirklar (red/green) som skal visa ein del med d-led, men eg forstår ingenting...[/qutoe] D-LEDsa er på hovedkortet. Er ikke sikker på plasseringa, men dersom du ser på hovedkortet burde du finne 4(?) lys. Disse lyser i forskjellige farger og kombinasjoner avhengig av hva som er feil Quote: kan banna på at det er pga. skjermkortet. hadde litt problem med det i starten... I BIOS prøv å sett kortet til 2x AGP (istedenfor 4x) og slå av fast writes. Du taper omtrent ikke ytelse, men ofte blir maskina stabil av det. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Er det i oppstarten eg må sjå på desse d-ledsa eller kan eg gjera det når eg er komen inn i windows? køyrte den testen (memtest) til eg hadde passed 4, 0 errors. då gjekk eg ut. kor lenge bør eg køyra denne testen? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Om eg må stilla ned til 2x på agp, er det då noko galt med skjermkort slik at eg kan få nytt på garantien hos psdata? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Før kunn eg spela ghost recon lenge før dette skjedde, men no held det ikkje ut meir enn 3-4 minutt. Denne gongen var feilmeldinga: driver_irql_not_less_or_equal. kun når eg speler ghost_recon eg får denne meldinga. har bl.a. gjennomført max payne med akkurat samme hardware. har også spelt ein del andre spel (demoar); thief 2, rage racer osv. Har endå ikkje stilt inn agp til 2x av den grunn at om det er skjermkortet det er noko galt med vil eg forlanga nytt på garanti Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 når maskinen har klikka under spelinga av ghost recon, går det fint å restarta fyrste gongen, men neste gong eg skal starta maskinen får eg alltid problem. har kun dette problemet etter å ha spelt ghost recon, og etter å ha restarta maskinen for 2. gong... forstår ingenting....... :s Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 No forstår eg mindre og mindre... Når eg skrur på høgtalarane (creative 5300 5+1) høyrer eg berre surring. kan det vera lydkortet det er noko galt med? eit hercules game theater xp. kan ikkje høyra på musikk eller noko anna heller. kun ein surrelyd som kjem ut av høgtalarane Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Noko eg har gløymt å nemna er at av og til i oppstarten, skjer det at når eg skrur på pc'en, slår ikkje skjermen seg på. dette går fint når eg koplar straumtilkoplinga av, og deretter på. er dette noko som kan tyda på at det er skjermkortet som er grunnen til mine problem. PS: får fortsatt ikkje til lydsystemet. kun skurring Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 17. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2002 Kan jo også nemna at eg ikkje har hatt eitt einaste problem med pc'en før eg installerte ghost recon. Han har fungert knirkefritt, noko han gjer no også berre eg kjem inn i windows. (dersom me ser bort frå lydproblemet som har oppstått...) Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Noko eg ikkje har nemnt er at eg køyrte BurnInTest, her fekk eg beskjed om at alt fungerte fint utanom 2d-grafikken. her fekk eg (trur det var) 27 feil. Vil tru at dette er vesentlig? Er det då mest sannsynleg skjermkortet som er grunnen? Har ein kompis med samme skjermkort, og han har problem med at pc'en ikkje vil slå seg av. Kjøpte korta på likt hos psdata. går sikkert fint å levera tilbake... Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 er forresten ikkje heilt sikker på korleis desse d-ledsa fungerer... gir dei beskjed om kva som er galt? kva tid og kor kan eg lesa av dei? Lenke til kommentar
haste Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Har nesten d samme problemet, men jg får d når noen drar over fra meg eller jg kopierer til en av harddiskene (fra nettverk eller CD). Har prøvd å fjerne alt unødvendig stæsj... har MSI K7T-Ultar-masse bokstaver... tror d er noe med usb dreiverne til HK. Hadde MSI KT4-Ultra før funka helt fint til d røyk etter at skrutrekern glapp og suste inn i no små kabler med et plastlokk over sg ironisk nok.... Fikk en eller annen RAM feil da husker ikke hvem nokså lenge siden... Hakke på fastwrite etc prøvd med 2x agp (men d er ikke GfX korte!) Hadde ikke problemet på d gamle HK. Lenke til kommentar
haste Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 AMD 1900+ Gainward GForce 4 Ti4600 Temp på cpuen er ca rundt 50c Prøvd å reinstallere MANGE ganger kanke ta av USB portene for de som ikke veit d! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå