Nysgjerrig3 Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Hei😀 Jeg får hypoglykemi relativt ofte, også når jeg ikke er sulten. Jeg slanker meg også, og lurer på hva som kan endre dette problemet. Har dere noen tips? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Hvordan vet du at du har hypoglykemi? Lenke til kommentar
Nysgjerrig3 Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 Skandinav skrev (12 minutter siden): Hvordan vet du at du har hypoglykemi? Jeg vet ikke, men tror. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Du tror.. så det kan like gjerne være en mindf**k. Med mindre du har en lidelse-, eller bruker legemidler som medfører hypoglykemi, trenger du ikke å gjøre noe i det hele tatt. Men når målet er å gå ned i vekt på en "riktig" måte, er det viktig med et balansert inntak av kalorier, noe som er individuelt. Da råder jeg deg til å ta utgangspunkt ved en slik beregning: https://nhi.no/skjema-og-kalkulatorer/kalkulatorer/diverse/beregning-av-kaloribehov/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå