MadSky Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 Hei Da er første utgivelse i 2021 på plass! Føler det begynner å komme seg veldig i forhold til produksjonen nå. Tror aldri jeg har hatt så kontrollert og god lyd på ei låt før som på denne Faller den i smak? Du finner låta på Spotify Eller på Soundcloud Eller på Urørt Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Bra låt. Fengende refreng og riff. Mye potensial. Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 22. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2021 Pliscin skrev (5 timer siden): Bra låt. Fengende refreng og riff. Mye potensial. Takk takk! Kult profilbilde! Ivar the Boneless var legendarisk! 😈 Lenke til kommentar
MadSky Skrevet 27. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2021 Hei igjen. Hvis "Smell The Roses" faller i smak hadde jeg satt enormt pris på litt hjelp til å få den med i DistroKid sine spillelister på Spotify. DistroKid er distributøren jeg bruker for å få låter inn på blant annet Spotify og Apple Music. De har sine egne spillelister på Spotify med mange følgere, og en avstemming over hvilke låter som får være en del av spillelistene. Hjelp låta mi inn på lista ved å stemme her: https://distrokid.com/spotlight/madsky1/vote/ På forhånd, en million takk, skål og ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå