ChopperRead Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Salahnivå på den diven der. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 ChopperReid skrev (Akkurat nå): Salahnivå på den diven der. En vesentlig forskjell. Kontakt vs ingen kontakt 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Deilig å punktere kampen. Lei av å alltid ha hjertet i halsen når vi leder med 1 mål på slutten Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Slettet-D7I5Gr2 skrev (Akkurat nå): Bra for fantasy. Det er derfor jeg har Bruno på fantasy. Fordi slike straffer er selvskrevent for Utd. De helt åpenbare filmingene blir belønnet. Akkurat som Salahs divinger. Auba blir dyttet rett ned av Stones og får ikke frispark engang. Er ikke interessert i ballen i det hele tatt. Og her kalles det av Semb for skjerming av ballen. Han blir jo meid ned rett i bakken, og burde hatt gult. Tar han ikke i hånda en gang for å hjelpe han opp. Mens Utd får straffe når Rashford kaster seg ned uten at Willock er nær han. Patetisk og kvalmende, og dette er faktisk grunnen til at Arsenal er milevis bak United denne sesongen også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 ChopperReid skrev (1 minutt siden): Salahnivå på den diven der. Vanlig nivå* Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Bruno og Rashford burde invitere Fred med på skuddtrening litt oftere. // Fred hadde vært en ekstremt god spiller om det kom på plass, hver eneste kamp kommer han til det som burde vært farlige skuddposisjoner. Endret 21. februar 2021 av blured Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Faktisk ikke i nærheten av Salahs flagre-med-armene-i-været-dives. Blir tråkka på tåa gjør han og, så straffa er klar den. At han overdriver er jeg dog enig i. Endret 21. februar 2021 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Snart så jeg leverer inn Newcastle-skjerfet. Det var ikke sånn det skulle bli den gangen jeg bestemte meg for sebragutta tilbake på nittitallet. Nitrist hvert eneste år. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Just now, Mannen1 said: Mens Utd får straffe når Rashford kaster seg ned uten at Willock er nær han Det er direkte feil. Det var kontakt, bare veldig overdrevent av Rashford å falle slik. Flaut, men det blir ikke stopp på det før det straffes. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 Godt beskrevet. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Ja, som gutta sier. Det er ikke filming av Rashford, det er overspilling. Overspilling er ikke noe særlig sjarmerende det heller, men straffen er i alle fall klar. 2 Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Jakobk skrev (2 minutter siden): Ja, som gutta sier. Det er ikke filming av Rashford, det er overspilling. Overspilling er ikke noe særlig sjarmerende det heller, men straffen er i alle fall klar. Feil. Willock slenger ut foten, men treffer ikke Rash før Rash bevisst treffer foten til Joseph og kaster seg. Patetisk, og VAR kan se på det, men velger bevisst å la være. Korrupt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Mannen1 skrev (Akkurat nå): Feil. Willock slenger ut foten, men treffer ikke Rash før Rash bevisst treffer foten til Joseph og kaster seg. Patetisk, og VAR kan se på det, men velger bevisst å la være. Korrupt Oisann, trodde Marcus ble stemplet jeg. Korrupt ja, mest sannsynlig Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Hakker hos meg på Sumo fra PC. Andre som opplever det samme? Sende inn en liten mail til kundeservice, så får se hva de har å si Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) WOOP WOOP 2004-modellen Shola Shoretire Endret 21. februar 2021 av Jakobk 2 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Spennende med Shoretire😃 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 Shola!!! Lenke til kommentar
Mannen1 Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Jakobk skrev (4 minutter siden): Oisann, trodde Marcus ble stemplet jeg. Korrupt ja, mest sannsynlig Da trudde du helt feil. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Mannen1 skrev (Akkurat nå): Da trudde du helt feil. ok. Legger den død der. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 Kveldens høydepunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå