blured Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Ai, så for meg at McTominay på benk jeg, men selv ikke der... Da står det litt dårligere til enn jeg forventet. Elelrs veldig fornøyd med at James starter på nytt her, viktig å bygge på den gode formen han har vist nå! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 McTominay, Cavani, Van de Beek og Pogba ute ja. Får håpe den skadelista ikke blir så mye lenger, og at de er tilbake raskt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Har de endra kameravinkel eller er det bare meg? Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Alle lag begynt å gå hardt ut mot oss nå... Og vi klarer aldri å straffe det, begynner å irritere meg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Rotete start fra United Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 Fred med noen merkelige involveringer hittil. Maguire må ordne opp hver gang. Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Vi starter så dårlig at det er på grensen til pinlig å se på. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Virker som om det er konkurranse i å være skyld i første baklengs. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Hvor vanskelig skal det være å styre kampen fra start og gå rett i strupen? Må stå høyt i press og tvinge de til å gjøre feil Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Skummelt nærme å løpe seg fri der. Men vi har kommet oss gjennom den intensive åpningen deres, måtte det koste dem dyrt mtp krefter utover kampen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) ReaveЯ skrev (12 minutter siden): Hvor vanskelig skal det være å styre kampen fra start og gå rett i strupen? Må stå høyt i press og tvinge de til å gjøre feil Når motstanderen kaster laget i høyt aggressivt turbopress fra start er det ekstremt risikofylt å møte det med det samme, og det blir fort helt hawaii som er til det antatt dårligste lagets fordel. Som regel roer det seg etter et kvarters tid, de orker ikke det presset så lenge, og kampen setter seg litt mer. Endret 21. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Grusom første halvtime fra United. Men der sitter den fra Rashford. Nydelig solo prestasjon! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) Nydelig Sir Marcus! Der hadde han virkelig bestemt seg. Noe jeg har savnet i det siste fra Marcus. Besluttsomhet i de situasjonene. Endret 21. februar 2021 av Snikpellik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Ja, for DERIFRA scorer du, Rashford. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Det er så enkelt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Fortjent. Newcastle har vært det desidert beste laget i kveld. Kun et øyeblikks magi fra Rash som gjør at det står likt på tavla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå