Skogslik Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Ja, har hatt en bra opplastings hastige siden jeg gikk over på 4g hjemme nettet til Teleno, men for en ukes tid siden så har det gått helt i dass. På speedtest på pcn så måles den til 0,1-0,2mb Nedsaltingen er helt i orden. Tester så på mobilen, tilkoblet samme nett og der får jeg rundt 14mb opplasting. Hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Hvis ikke problemet er på ditt utstyr kan jo opplasting være i bruk av andre kunder, spørs du får noe support eller svar fra telenor eller dems tjedjeparter hvis ikke andre har mobil som også kan teste? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2021 LMH1 skrev (2 minutter siden): Hvis ikke problemet er på ditt utstyr kan jo opplasting være i bruk av andre kunder, spørs du får noe support eller svar fra telenor eller dems tjedjeparter hvis ikke andre har mobil som også kan teste? Vill jo nesten tro at det er min pc som er problemet, men hva kan plutselig begynne og forårsake dette? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Kan jo være utorrent eller onedrive eller ligdene kjøres i bakgrunnen eller andre programmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. februar 2021 Del Skrevet 20. februar 2021 16 hours ago, Skogslik said: Vill jo nesten tro at det er min pc som er problemet, men hva kan plutselig begynne og forårsake dette? Restart PC og modem hvis du ikke har gjort det,. Sjekk at PC har nyeste drivere for nettverkskortet. Hvis den har det, rull tilbake til forrige driverversjon og prøv da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2021 Tilbakestilte nettverkskortet og jaggu er alt normalt igjen nå! Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå