Jaghi Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har et par gamle JBL-høytallere som er tatt fram fra loftet. Problemet mitt er at jeg er ikke helt sikker på hva jeg kan bruke for å fjerne støv/skitt etc. på elementene... Noen som vet om hva jeg kan bruke? Ell går det greit med en fuktig klut? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Først og fremst, holder det å trykke ÉN gang på submit-knappen. Så svaret: DU trenger ikke gjøre noen ting. Er bare å la støvet henge på. Det blir sikkert ristet av etterhvert, men det gjør ingenting om det er der. Husk å ikke skru basskontrollen på maks. Loudness er heller ikke helt populært, selv om det gir ekstra trøkk. Slik har mange sprengt veldig mange gamle høyttalere. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Støvet på elementet går ikke bort med litt dunking. Men det du kan prøve er støvsuger, MEN IKKE hold den helt inntil, for da går det i dass. Ikke bruk fuktig klut siden elementet består av delvis papir/plastikk. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva med forsiktig tørking med konas/mammas microfiberklut? Hold deg dog unna diskanten, for de er så skjøre (fort gjort å få trykket dem litt inn). Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det gjør da null og nada om du har støv på membranene. Det er verre å ha støv på spolen, spideren og magneten. Her kan det bli varmt og begynne å lukte brent husstøv, men det er ikke stort å bry seg med. If it ain't broken, don't fix it. bfisk Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 bare pass på att det ikke er mett med ddøde fluer å drit inni der.. det kan fort bli fyr å flammer å null niks høytaler mer Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Støvet på elementet går ikke bort med litt dunking. Men det du kan prøve er støvsuger, MEN IKKE hold den helt inntil, for da går det i dass. Ikke bruk fuktig klut siden elementet består av delvis papir/plastikk. Det kommer SVÆRT ann på element til element.. men billige elementer har ofte den oppbygningen.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hva med forsiktig tørking med konas/mammas microfiberklut? Høyttalerne mine er som nye etter en omgang microfiber Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Det kommer SVÆRT ann på element til element.. men billige elementer har ofte den oppbygningen.. Det er sant, men siden han sier at det er gamle høytalere som har stått på loftet, så gikk jeg ut ifra det Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) EDIT: dobbelpost Endret 5. januar 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå