Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fjernes reklamasjon ved å skru opp bakside laptop?

Anbefalte innlegg

Har en Acer laptop som trolig har kortsluttet da den luktet svidd og ikke lar seg skru på.

Har snakket med cdon og de vil ha den inn for sjekk da den er utenfor garanti men innenfor reklamasjonstiden.

De sa jeg måtte ta sikkerhetskopi av harddisk da den vill trolig bli tilbakestilt. Men problemet er att pcen er helt død og jeg får derfor ikke gjort dette.

Så har lyst å skru opp baksiden og hente ut hdd og sette den i min stasjonære og hente ut ting jeg ikke vil miste. Jeg spurte cdon om jeg fikk åpne den og gjøre dette, men de sa det var ikke lov.

Stemmer dette? Hvis dette stemmer, har de faktisk en måte å se om jeg har gjort dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skallgrimz skrev (7 minutter siden):

Har en Acer laptop som trolig har kortsluttet da den luktet svidd og ikke lar seg skru på.

Så har lyst å skru opp baksiden og hente ut hdd og sette den i min stasjonære og hente ut ting jeg ikke vil miste. Jeg spurte cdon om jeg fikk åpne den og gjøre dette, men de sa det var ikke lov.

Stemmer dette? Hvis dette stemmer, har de faktisk en måte å se om jeg har gjort dette?

Er vel mulighet å betale for service, nå må vel butikkene bevise du er skyld i skaden, men tro mange kommer med håpløse mistanker det er lyn eller ligdene, eller vannskade det er jo slik det er å kjøpe pc med forseglet klistemerke. Men normalsett må vel butikken bevise kundene er skyld i det.

Lenke til kommentar
35 minutes ago, ilpostino said:

jeg har aldri vært utfor en laptop hvor du ,ister garantien ved å skru av lokk(ene) på undersiden og jeg har reparert mange opp igjennom. 

Jeg har vært borti laptoper hvor man må demontere hele driten for å komme til HDD. Med 99% sansynlighet for å knekke festeklips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...