Gå til innhold

Standard apper Galaxy S10 Android

Anbefalte innlegg

Har Samsung Galaxy S10. Har installert Adblocker nettleser for å slippe all reklamen jeg er så dri... lei av. Når jeg bruker denne til for eksempel å gå på YouTube, spilles videoene uten reklame. Fantastisk! Men har et problem. Får endel news-feeds. Noe fra VG, andre fra YouTube. Når jeg klikker disse så vises reklame i alle videoer. Så telefonen bruker altså ikke Adblocker, selv om jeg har valgt denne som standard app for surfing og følging av linker. Har prøvd tilbakestilling av alle app-innstillinger, og trodde jeg da ville bli spurt om å velge app første gang jeg klikket en link. Men nei da, det skjedde ikke. Selv om Adblocker er en 3.parts app, burde jeg i alle fall fått valget mellom Samsung sin leser og Chrome i det minste? Vet ikke hvordan jeg kan se hvilken leser som brukes når jeg er på nettet. Noen som har peiling på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hvilken app telefonen bruker ti news-feeds. Ingen av appen å velge som standard heter noe med dette, kun nettleser. Har valgt Adblocker som standard. Finnes det en metode å finne det ut på? Finner ikke noen "egenskaper" eller liknende når en feed er valgt. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...