:utakt Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Hvem tror du tar stafettpinnen videre? Selv ønsker Jensen at Listhaug overtar. https://www.aftenposten.no/norge/politikk/i/oA7zBj/siv-jensen-gaar-av-som-partileder-i-frp-haaper-sylvi-listhaug-velges Endret 18. februar 2021 av :utakt 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 18. februar 2021 Populært innlegg Del Skrevet 18. februar 2021 10 1 Lenke til kommentar
Jovia Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Listhaug må gjerne ta over. Hun viser jo Frps sanne ansikt. Ingenting er bedre enn det. Siv Jensen ble for opptatt av å være i posisjon enn å være sann mot partiets program. Hun ble jo nesten menneskelig. Nei, la Listhaug ta over, så vet vi hvem som kommer ut av skyggene. 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Jeg tipper FrP prøver å gjenoppfinne seg etter mange år med regjeringsslitasje med lite annet resultat enn å vise hvor impotente de er. 2 Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Tror det blir haugen med list som tar over. 😂 1 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Eneste av FRP ledelsen jeg faktisk liker er Solvik-Olsen. Men han har jo bedt om å ikke bli valgt inn på tinget. Så tror nok at det blir Listhaug. For partiet så er jo det synd. Men for resten av oss så er vel det like greit. FRP kommer til å slite med å vinne velgere med dama der i spissen. 3 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Jeg tror Listhaug tar over i Frp, men tror samtidig at det er alle de som ha et utpreget behov for å gi uttrykk for at de misliker Frp som tar over denne tråden. 4 2 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Vidar Kleppe er klar til å ta over 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 De velger vell Listhaug til hun gjør noe dumt og blir fjernet i fra possisjon nok en gang. Lærer aldri de folka der. 3 Lenke til kommentar
Vaniman Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Jeg tror Listhaug er den beste kandidaten. Hun er dyktig retorisk, og fordi hun er kvinne, tør ikke media begå karakterdrap på henne, slik som med Trump og Carl I Hagen. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 xaco skrev (Akkurat nå): Eneste av FRP ledelsen jeg faktisk liker er Solvik-Olsen. Jeg også, og ingen klarer å begripe hvorfor han er i FrP. Høyre har flere ganger forsøkt å få han over. 1 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Jeg tror Listhaug bedre representerer FRPs base enn Siv Jensen. Som nevnt over er det mye snakk om regjeringsslitasje. Innvandring er heller ingen stor sak siden den har gått så mye ned både på grunn av tiltak, men også globale forhold og nå pandemi. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2021 Litt interessant at Per Sandberg tror dette kommer til å gå skikkelig dårlig. Sitat – Det er en jævla trist dag. For Frp, for norsk politikk og for alle oss som trodde på Frps liberale og konstruktive verdier, sier Per Sandberg. Sitat – De destruktive kreftene som har herjet partiet det siste tiåret vinner frem med Sylvi Listhaug ved roret. Nå blir det ikke bare å skru klokka tilbake til Carl. I Hagens Frp, der man satt i skogen og gaulet. Jeg tror dessverre vi få mer veldig annerledes Frp uten Siv. Mer nasjonalisme, mer misnøye, mer bråk. – Dersom Listhaug blir partileder og Ketil Solvik-Olsen nestleder? – Ja. Solvik Olsen er en bra mann, men vi ikke klare å stoppe disse kreftene som nå slippes løs i partiet, spår Sandberg. https://www.aftenposten.no/norge/i/PRjB87/per-sandberg-om-siv-jensens-avgang-motkreftene-vant-naa-kommer-mer (abo) 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Per Sandberg har nok mye rett i det tror jeg. Den nasjonalkonservative fløyen i partiet vil forsøke å markere seg mer etter å ha blitt stagget litt av Jensen. Det vil bli mer Tybring-Gjedde, Helgheim og Amundsen-typer i monitor fremover. Listhaug er en superpopulist, jeg er spent på hvordan hun vil håndtere det samtidig som hun leder partiet sannsynligvis i opposisjon. Det har ikke gått så bra for henne i hennes tidligere verv. Hun er en veldig splittende personlighet og politiker. Som flere her har nevnt er Solvik-Olsen også den eneste jeg liker i Frp. Han holder seg for god for det mest populistiske røret og maser ikke om «kristne norske verdier» hele tiden som Listhaug gjør. 2 Lenke til kommentar
Thorny Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Jeg tror Sandberg tar feil. Jeg tror "drømmen om det liberale FRP" er død og begravet. FRP er et nasjonalkonservativt anti-innvandringsparti. Alle vet det. Det er for sent med rebranding nå. Så fort innvandringen øker vil FRP være i vinden igjen. 4 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Thorny skrev (2 minutter siden): Så fort innvandringen øker vil FRP være i vinden igjen. Får bare håpe de andre partiene forstår hvor ille lykke jegerne er for Norge så slipper man at partier som Frp får makt. 3 1 Lenke til kommentar
Alexander4840 Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 DaniNichi skrev (2 minutter siden): så slipper man at partier som Frp får makt. Hva er så ille med FRP, syns du? Genuint spm Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Alexander4840 skrev (3 minutter siden): Hva er så ille med FRP, syns du? Genuint spm Selv om du ikke spurte meg: Anti-intellektuelt, populistisk, inkompetente statsråder, autoritært, prinsippløst, skandalemagnet og upålitelig. Kan godt fortsette om du ønsker. 4 3 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 (endret) Alexander4840 skrev (2 minutter siden): Hva er så ille med FRP, syns du? Genuint spm Politistat parti.. Som eks ønsker de ikke rusreform velkommen. Eller bare les @Gavekort sitt tilsvar👍 Endret 18. februar 2021 av DaniNichi Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. februar 2021 Del Skrevet 18. februar 2021 Trist. En legende trer av! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå