Ziraxim100 Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Dumt spørsmål helt sikkert. Men men ... Har tatt et bilde bak når bilen er i ryggemodus (Bilde 10). Skal lyset nede på venstre siden også lyse da? Jeg ser at venstre og høyre baklykt er forskjellige på nedsiden. Høyre (Bilde 12) er blank, mens venstre (bilde 11) er rød. Jeg måler 4v i denne nede til venstre og finner ikke ut hvordan/når denne skal lyse. Har selvfølgelig også sjekket pæren. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Er den på venstre lykt tåkelys? Noen biler har ryggelys kun på en side og tåkelys på andre Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Ser ut som tåkelys for min del. Det er vanlig med bare ett ryggelys. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Ser ut som det samme som Subaruen vi har - ryggelys på høyre side; tåkelys på venstre. Aldeles tåpelig design spør du meg. Man vil jo gjerne se hvor man rygger også - ikke alltid man rygger i dagslys. Glad for at jeg har 2 ryggelys på min VW Caddy. Endret 17. februar 2021 av PaladinNO Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 De fleste bilene leveres med elendig ryggelys Akkurat som om de er laget for at man kun skal rygge i dagslys Faktisk aldri sjekket hvor mange ryggelys jeg har, men jeg berger. Skal ha bedre når jeg får råd til alt jeg vil ha, men akkurat nå er det langt ned på lista Lenke til kommentar
Ziraxim100 Skrevet 17. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2021 Takker for alle svar. Går tåkelys på automatisk? Jeg finner ikke noe knapp til dette. Husker jeg har hatt knapp til dette i mine tidligere biler som er litt eldre (2000 tallet ish). Denne er fra 2015. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Ziraxim100 skrev (47 minutter siden): Takker for alle svar. Går tåkelys på automatisk? Jeg finner ikke noe knapp til dette. Husker jeg har hatt knapp til dette i mine tidligere biler som er litt eldre (2000 tallet ish). Denne er fra 2015. Tåkelysikonet burde se omtrent slik ut: Og nei, tåkelys skal ha en manuell bryter uten automatikk. Er ulovlig å kjøre med tente tåkelys hvis det ikke er behov for det (tett tåke / snødriv). På min Caddy må jeg vri lysbryteren til kjørelysposisjon (må også gjøre dette for å kunne bruke fulltlys, ellers er kun nærlys aktive), og så trekke bryteren ut mot meg. Ante ikke at jeg kunne gjøre dette før jeg ved en tilfeldighet ble informert om denne funksjonen hos det lokale merkeverkstedet. Har du manualen til bilen din? EDIT: Er det en Nissan e-NV200 2015? https://es.nissanusa.com/content/dam/Nissan/us/Nissan_Commercial_Vehicles/ncv_owners/manuals-guides/pdfs/2015/nissan-commercial-vehicles-2015-nv200-compact-cargo-owners-manual.pdf ^ Sjekk @ 1:05 Endret 17. februar 2021 av PaladinNO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå