The Rock Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvor får man tak i støvfilter til vifter... Jeg lurer veldig... Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Kanskje der du kjøpte støvsugeren din eller i en dagligvarebutikk EDIT: Var jo ikke støvsuger, men vifte... Du får spørre der du kjøpte viften da... Endret 5. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 kansje du skal prøve å bruke emnefeltet bedre... ellers så skal sånn Jif tørrmopp greier være bra. det får du tak i på vanlige dagligvarebutikker Lenke til kommentar
Kris89 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hvor får man tak i støvfilter til vifter... Jeg lurer veldig... Åssen vifte er dette a? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Til mine 2x 120mm vifter som suger inn i min PC knæbba jeg en slik dame strømpebokse av min mor. Kappa den så til og festa den forran, funker fett den. Må bare ta av dekselet å støvsuge den en gang i blant. Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Feilpostet, dårlig bruk av emnefelt. Passer under "overklokking" -> "kjølere, luft" Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg