Gå til innhold

Batteritiden på Whitebox cl 5?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har tenkt å kjøpe meg en laptop veldig snart. Og jeg synest whitebox cl 5 med en 3.2 Ghz prosessor og 1024 ram og 9600 Pro 128 ram ser bra ut. Men jeg lurte på batteritiden på denne pcèn. Jeg ser også at den har mulighet for en "second battery Bay" betyr dette at det er ekstraplass for et ekstra batteri?

 

Fint om noen kunne svare med på disse spørsmålene.

 

 

:devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en CL 5 som er 1 år gammel, bateriet er fucket, den vil ikke bli ladet lenger, henger opp seg på % 30-40...

 

Men før det kunne jeg bruke den ca 45 min hvis jeg var forsiktig hehe, batterilevetiden suger big time, det hadde vært kansje lurt å sende den til service. Den er skikkelig herpa nuh...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har en CL 5 som er 1 år gammel, bateriet er fucket, den vil ikke bli ladet lenger, henger opp seg på % 30-40...

For ikke alt for lenge siden leste jeg på storedyret at det varte 30 min. :p Ser ut som det går nedover. Blir litt paradoksalt å kalle en maskin "bærbar" når den kun er uavhengig i rundt en time. :wow:

 

Men batteri er ikke noe som holder spesielt lenge. Har det samme selv på en IBM maskin hvor batteriet nekter å lades.

Lenke til kommentar

må si jeg synes det er rart at batterier til bærbare gir opp så fort, greit nok at de ikke alltid får den beste behandlingen, men det gjelder jo også for mobiltelefoner, mp3spillere etc. Jeg hadde ikke akseptert at mobilen min måtte har strømkabelen kobla langt oppi 2'ern hver gang jeg skulle ringe!

 

RART OG KJIPT! :(

 

(ps; jeg snakker altså om batterier som går i stykker, ikke dårlige levetid som på CL5'en til whitebox)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...