GoldlaXiE Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Hallo! lurer på om noken kan gje meg ei forklaring på korleis eg skal gjere dette? treng eg noke program? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Spørs hva du skal klokke det. hvis du skal klokke prosessoren er det nok best å gå inn i bios'en a stille på front side bus og også stille på multipler Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 sorry, så ikke at det var skjerm kort du skulle klokke.... da er det vel programmer som er best å bruke.. eks: powerstrip.. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 clvn, du er en idiot Det står jo Radeon 9800 oppe så hvorfor begynner du å snakke om prossesorer??!?!?! Det du må gjøre, gullegutt, er å laste ned et program som du kan overklokke med anbefaler riva tuner på det høyeste Ellers så skal det jo alltid følge med et overklokkings program i pakken der Radeon'en din lå.... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 KAn eg få ein link til der eg kan laste ned det programme? ja, har eit program! Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bruk programmet ditt isedenfor da! Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Anbefaler dette programmet til å klokke med: RIVA TUNER Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bruk Riva Tuner eller det redline programmet som sikkert fulgte med skjermkortet ditt.. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ok, men kva skal e trykke på når eg har åpna den linken, trykker på download, men då kjem berre ei anna side opp! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 clvn, du er en idiot Det står jo Radeon 9800 oppe så hvorfor begynner du å snakke om prossesorer??!?!?! Det du må gjøre, gullegutt, er å laste ned et program som du kan overklokke med anbefaler riva tuner på det høyeste Ellers så skal det jo alltid følge med et overklokkings program i pakken der Radeon'en din lå.... Se hans andre post da din sopp Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 skrev mens han skrev sory så ikke og ikke kall meg sopp du ditt selvlysende knekkebrød!! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 ikke mobb knekkebrød, Wasa er knall saker, men nå blir det hele litt offtopic her =P Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Skjønte ikke mye av det riva tuner programme.. hvordan skal jeg overklokke? noen som kan fortelle meg det? Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 du må gå innpå rivatuner, og så klikker du på den knappen ved siden av costumize... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Skjønte ikke mye av det riva tuner programme.. hvordan skal jeg overklokke? noen som kan fortelle meg det? Ikke klokk så du ender opp med artifacts eller ødelegger grafikkortet! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Klokka opp til 420 - 365 og fikk nokre prikkar på 3d marken.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 du har innstalert de nyeste chipset driverne fra enten intel,via,sis eller.no? .. du kjører 8xagp? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Neei, ikke det første, men det siste gjør jeg! skjønte ikke det første.... hmmm, kan du forklare nærmere!? får veldig dårlig score på 3dmarken også.. 2800 ca.. da me 4x aa og 16x af.. er det vanligst å kjøre 3d marken uten disse forbedringene? Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Neei, ikke det første, men det siste gjør jeg! skjønte ikke det første.... hmmm, kan du forklare nærmere!? får veldig dårlig score på 3dmarken også.. 2800 ca.. da me 4x aa og 16x af.. er det vanligst å kjøre 3d marken uten disse forbedringene? Ja det er vanlig å kjøre 3D mark med instillingene som står på når du har installert det... default innstillinger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå