AfterGlow Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Ingen porter eller åpninger: Denne mobilen har skjerm som dekker både fronten og sidene Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Og et kvarter etterpå har man stappet den inn i et deksel som gjør skjermen rundt kantene poengløs! 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Kynxx skrev (11 timer siden): Og et kvarter etterpå har man stappet den inn i et deksel som gjør skjermen rundt kantene poengløs! Jeg har sluttet å putte mine i et deksel, og det er en befrielse. Nå kjøper jeg kun budsjettmobiler og er stort sett mer fornøyd med det enn de overprisede flaggskipene. Lenke til kommentar
steinarj Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Et interessant rykte ang Mi Mix 4 er at den kan inneholde ny kamerateknologi som er utviklet av det Horten baserte selskapet poLight. Underscreen camera, med poLight TLens. https://www.shareville.no/aksjer/polight/kommentarer/mitt-bet-er-at-tlens-kommer-i-denne-til-hsten-blir-en-spen-90325506 Lenke til kommentar
Per Magus Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 (endret) Nidar2 skrev (1 time siden): er stort sett mer fornøyd med det enn de overprisede flaggskipene. Enig, bortsett fra statusverdien så gjør de jobben helt greit. Nidar2 skrev (1 time siden): Nå kjøper jeg kun budsjettmobiler budsjettmobiler i flertall? Hvor ofte har du egentlig behov for å bytte når du ikke ønsker det siste statussymbolet til femten tusen? Endret 17. februar 2021 av Per Magus 2 Lenke til kommentar
StigVidar Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Nidar2 skrev (2 timer siden): Jeg har sluttet å putte mine i et deksel, og det er en befrielse. Nå kjøper jeg kun budsjettmobiler og er stort sett mer fornøyd med det enn de overprisede flaggskipene. Jeg kjøpte Samsung Galaxy XCover Pro. Har innebygd "deksel" pluss andre ting som er viktig for meg som utbyttbart batteri, minnekort og er vanntett. 1 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Har sansen for slikt jeg også. Har Samsung S 8 kjøpt da den ikke var flaggskip lengre, men på grunn av at den skal være vanntett, og bruker støtsikkert deksel og skjermbeskytter. Er det ikke litt robust er det ikke noe å ha for meg. Den er jo med det meg hele tiden, og uhell skjer. Mobilen min er et redskap, og ikke til pynt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Per Magus skrev (2 timer siden): budsjettmobiler i flertall? Hvor ofte har du egentlig behov for å bytte når du ikke ønsker det siste statussymbolet til femten tusen? Siden jeg har sluttet å bruke deksel ryker jo telefonen litt fortere, derfor flertall. Det er også mer morsomt med ny mobil oftere! Lenke til kommentar
Per Magus Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Nidar2 skrev (57 minutter siden): Siden jeg har sluttet å bruke deksel ryker jo telefonen litt fortere, derfor flertall. Det er også mer morsomt med ny mobil oftere! OK, jeg er enig i det; dyr eller billig – de tåler ikke et fall på betonggulvet 😉 og kjøper man fjorårets modell så er det en tusenlapp eller to å spare her også. Lenke til kommentar
stigmv Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Hva skal nytten av dette være? Samsung sine Edge-modeller er allerede umulig å holde uten deksel. Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 Personlig har jeg aldri hatt behov for å se på telefoner på kanten. Et sted må man holde telefonen også. Dette er bare kline tull, og ingen forbedring av noe som helst, heller det motsatte. Om telefonen faller ned og treffer denne kanten er det bare flere problemer som blir resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå