Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg likte idéen med en egen kategori for brukertester, men hva med en tilsvarende for brukerguider? (Slik som RAM-guiden, kanskje en Linux-FAQ osv..). Disse er mer permanente enn tester, som blir utdatert etter hvert som ny maskinvare kommer. Derfor mener jeg at det vil være lurt å lage en egen kategori, istedet for å blande slike med testene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg likte idéen med en egen kategori for brukertester, men hva med en tilsvarende for brukerguider? (Slik som RAM-guiden, kanskje en Linux-FAQ osv..). Disse er mer permanente enn tester, som blir utdatert etter hvert som ny maskinvare kommer. Derfor mener jeg at det vil være lurt å lage en egen kategori, istedet for å blande slike med testene...

Her er vi visst flere som tenker likt på en gang, jeg hadde akkurat

tenkt å skrive et forslag om noe sånt.

Altså en kategori, eller avd. hvor brukere kan legge inn egne guider

eller linker til guider til forskjellig innen data.

Obs. nå gikk jeg ned for se hva kat. "brukertester" er , og ser jo

det er noe lignende. Så jeg er enig, brukernes guider kan være minst like

interessant

Lenke til kommentar

ja mulig det. Minusen er jo at de etterhvert forsvinner i bakleksa. Et lite tilleggs-forslag i den forbindelse; Hvis noen legger ut guider som er veldig gode, og dermed kan bli

til stor nytte for mange senere - at disse ble lagt inn på en egen side for slike, feks

noe lignende den vanlige for guider, eller kanskje på samme sted. Vet ikke, bare tenker "høyt" liksom :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...