Reznicore Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Sønnen min har lyst til å begynne å spille litt på PC, jeg har en HP Pavillion som ble kjøpt i 2016 stående så jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg litt. Er det mulighet for å oppgradere den, og hva skulle jeg da byttet ut for å få bedre ytelse osv? Den trenger ikke å kunne kjøre de nyeste spillene, men akkurat nå er den ganske treg. Jeg kan dessverre absolutt ingenting om dette så det hadde vært fint om noen kunne dytte meg i riktig retning! Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Fint lite du kan gjøre med den der når det kommer til fornuftige oppdateringer dessverre, teknologien har gått videre. Hvis du spør han hva han vil spille så kan kanskje forumet hjelpe deg finne noe passende som ikke koster skjorta enten nytt eller brukt. Endret 16. februar 2021 av Nwader 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Nå spørs det jo på hvilken måte maskinen oppleves som treg. Er det utelukkende ved spilling, så er nok fullstendig utskifting veien å gå. Om det oppleves tregt generelt, så vil du nok oppleve en betydelig forbedring ved å sette inn en sata SSD som du installerer windows på. Maskinen bør da oppleves som mer responsiv , men det løser neppe ytelseproblemer i spill. 1 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Tror det beste er å investere i ny PC, eventuelt kjøpe en brukt en som er mer moderne og som kan oppgraderes. 1 Lenke til kommentar
Reznicore Skrevet 16. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2021 Takk for svar alle sammen, da skal jeg holde utkikk etter en litt hvassere på Finn tenker jeg! Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 16. februar 2021 Del Skrevet 16. februar 2021 Reznicore skrev (3 timer siden): Takk for svar alle sammen, da skal jeg holde utkikk etter en litt hvassere på Finn tenker jeg! Hva er budsjettet? Hvilken spill liker guttungen å spille? Hvilken skjerm har dere nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå