z_lakaman Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Bestilte Sapphire Radeon 9600XT Atlantis og en 10-meters S-VHS-kabel julaften, og har ikke hørt noe siden, annet enn ordrebekreftelsen. Dette er i grunn ikke så veldig lang tid, men de har jo ikke noe kundeservice jeg kan spørre om ordrestatus! De skryter på seg "Telefon: 22 11 14 89 (man-fre 11-16)", men der blir jeg møtt av en telefonsvarer som ikke er veldig hjelpsom ("no one is availible to take your call, *piiip*"). De henviser også til mobilnummeret 415 72 757, men der er det like taust. Jeg ser under "webshopguiden" at det er blandede meninger om nettbutikken. Noen som evt. vet hvordan man kan avbestille varer man har bestilt der? Er det mulig å få kontakt med dem pr. e-post? Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) bestilte noe den 13-12, julekalender tilbudet. har ikke hørt noe annet enn den automatiske ordre bekreftelsen. så du er vel ikke den eneste edit# sendte en mail til dem for et par uker siden, men ikke hørt noe. Endret 5. januar 2004 av EG-s Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Dette er det jeg finner av data fra disse telefonnummerene i telefonkatalogen.. 22 11 14 89 -> Karlengen, Lars Torkild - Oslo 415 72 757 -> Mariboe, Bjørn Johan - Hønefoss Jeg fant også et annet nummer til sistnevnte, 992 93 197. Mulig det går an å ringe dit og høre. Endret 5. januar 2004 av Mikael Å. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 vel har fått beskjed at min vare kommer til meg i slutten av uka. gjør ingenting siden det var den billigste ext brenneren jeg har funnet. Lenke til kommentar
z_lakaman Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Nyåret starter med sykdom Vi har dessverre blitt rammet av litt sykdom på nyåret så av den grunn så vil vårt lager være stengt i dag 6. Telefonen vil også dessverre være stengt mesteparten av dagen. Vi beklager dette men folk er tilbake på jobb fra i morgen av. Mon tro hva slags pest som måtte ha rammet f.eks Komplett for at det samme skulle skje. Jeg ser at prisen på 9600XT-kortet er byttet for tredje gang på kort tid.. Lenke til kommentar
muyden Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Hadde en kompis som bestillte en mp3-spiller der for ikke alt for lenge siden.... han fikk den kjapt og greit slik jeg forstod det.... Men når sant skal sies så virker jo dagene som ÅR nå man går og venter på en bestillt vare... jeg minnes min pc som jeg fikk en uke etter bestilling, trodde jeg skull dø av å vente.. Hehe. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 "Hei og Godt Nytt År! Disse brennerne kommer inn til oss på onsdag og skal bli sendt da så det betyr igjen at den skal være hos deg i slutten av denne uken, håper det går bra for din del, ting har jo tatt litt tid nå på grunn av jul og nyttår. Vennlig hilsen Salgsavdelingen" noe sier meg de ikke kom inn på onsdag, hehe 28dager siden jeg bestilte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå