Lurifaks2412 Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 (endret) Hei. Jeg har en Audi A4 2008 modell som jeg kjempes med... lurer på om noen har vært borti de samme greiene og har tips til hvordan fikse de? - grøftelysene framme virker ikke. Får opp feilkode på disse, og ingen av de virker. Har prøvd å byttet pære, fortsatt ikke livstegn. Tidligere virket den ene, mens den andre «blinket» litt av og til, før begge to plutselig ikke virket i hele tatt. finner heller ikke sikringen til disse noen plass? Står ikke i instruksjonsboka, ei heller på dekselet utenpå sikringene.... noen tips? - ignition lock defective. Tenningslåsen virker som normalt, men nøkkelen vil ikke låse seg fast. Kan ta ut nøkkelen under kjøring og den ligger bare «løst» inn i tenningslåsen... - advanced key defective, use ignition lock. Får ikke brukt nøkkelløs start, når jeg trykker på start/stop knappen så virker kommer feilmeldinga opp. (Ja har bytta batteri og prøvd med begge nøklene, virker fortsatt ikke) noen som har vært bort i liknende og vet hva jeg kan gjøre?? Har hatt VGAC på, får ikke opp feilmeldinger på noe av dette. Men får feilkoder på luftmengdemåler og dynamo, selv om jeg har målt dynamo og den lader fint. Kan luftmengdemåleren slå ut noe av det elektroniske?? Endret 15. februar 2021 av MetteL Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Hvis du får opp "ignition lock defective" og du fysisk kan ta ut nøkkelen under kjøring så er den jo defekt? Hva slags pære er det du har i grøftelysene dine? Disse må sannsynligvis ha canbus-pro pærer om du ikke har halogen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå