rscue Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 For en stund siden var det et inlegg hvor det var diskutert bærbare og da kom det fram en nettaddresse til en dask webshop som blant annet solgte amd 64 bærbare til en meget bra pris, har prøvd å søkt men har enda ikke funnet det innlegget, håper noen kan hjelpe..Takker iallefall hvis noen husker addresse eller finner det inlegget jeg er på jakt etter. RScue Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Jeg aner ikke om dette er riktig side, men den er ihvertfall dansk... Laptop4u Lenke til kommentar
babbakaørn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 www.edbpriser.dk <-- Nesten som "prisguiden" på denne siden bare (i min mening) bedre, og selvfølgelig danske webshops. Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 http://www.amitech.dk/ Tipper det er denne? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 http://www.amitech.dk/ Tipper det er denne? Jepp, tipper også at det var den han mente... Takker for linken, jeg leita akkurat etter adressen jeg og Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
martinn Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 itbutikken.dk er dansk. få som kan konkurere med dres priser, har også norsk divison Lenke til kommentar
rscue Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Yesss, amitech var det, takk. Fristende tilbud på deres 64 bit bærbar. Står nå akkurat mellom 64 biten til amitech og den nye 1557 en til whitebox... Hmm, får ta meg en døgns tenketid ) RScue Lenke til kommentar
amolle Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Men denne butikken hevder at de ikke sender diekte til sluttbrukere i norge... At de kunn gå gjennom forhandlere som expert, thorn, expert bous, bestbuy osv. Noen som har bestilt fra denne butikken å fått varen direkte? Endret 6. januar 2004 av amolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå