Nysgjerrig3 Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Hva kan hjelpe mot slapphet under menstruasjon? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. februar 2021 Del Skrevet 15. februar 2021 Normalt å bli slapp under menstruasjon, så egentlig ikke så mye å gjøre enn å la det gå over. Må egentlig prøve seg litt frem, noen ganger føler man seg bedre om man trener og er aktivitet, andre ganger er det best å bare hvile. Sørg for at jernnivåene dine er passende. Jeg blir noe mindre slapp og mindre svimmel under og mellom menstruasjonene etter at jeg fikk jerninjeksjon. Jerntilskudd i form av tabletter er også mulig. Du kan få tak i det reseptfritt, men anbefaler en blodprøve hos fastlegen for avklare behovet. For noen kan p-piller, minipiller eller spiral redusere eller stoppe blødningsmengden under menstruasjon. Dette kan også ordnes hos fastlegen. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 17. februar 2021 Del Skrevet 17. februar 2021 On 2/15/2021 at 6:59 PM, GiaMahan said: Normalt å bli slapp under menstruasjon, så egentlig ikke så mye å gjøre enn å la det gå over. Må egentlig prøve seg litt frem, noen ganger føler man seg bedre om man trener og er aktivitet, andre ganger er det best å bare hvile. Sørg for at jernnivåene dine er passende. Jeg blir noe mindre slapp og mindre svimmel under og mellom menstruasjonene etter at jeg fikk jerninjeksjon. Jerntilskudd i form av tabletter er også mulig. Du kan få tak i det reseptfritt, men anbefaler en blodprøve hos fastlegen for avklare behovet. For noen kan p-piller, minipiller eller spiral redusere eller stoppe blødningsmengden under menstruasjon. Dette kan også ordnes hos fastlegen. Godt oppsummert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå