Gå til innhold

Universitetssykehuset i Stavanger: Fem ganger så stort som Munchmuseet – spekket med ny teknologi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den nye formen for omsorg, å bli fraktet av en selvgående seng etter operasjon og overvåking. Vet ikke hvordan jeg skal takke de menneskene nok, som trillet meg til og fra operasjoner. I slike situasjoner er det nemlig godt å ha et menneske å forholde seg til. Pasienten i sentrum! Så snakker man allerede rundt om i andre land at åpne kontorlandskaper er forbi etter pandemien. Her skal man ha "tun" med flere faggrupper...?

Lenke til kommentar
Nwader skrev (1 time siden):

Ser ut som et logistikkmareritt at bygningene ikke henger sammen med annet enn en antatt etasje under bakkeplan og med atrium i midten av alle byggene.

Fritt for å ikke jobbe der.

Nå kjenner jeg over hodet ikke dette prosjektet men jeg er 99% sikker på at byggene vil henge sammen med gangbroer i tillegg til under bakkeplan. Det er jo ganske vanlig for slike store komplekse og sammenhengende bygningsmasser, spesielt sykehus der man har behov for å trille senger mellom avdelinger. Det sagt så ser det ikke ut til å mangle på heiser der.

Edit: Det tok bare noen sekunder å få det bekreftet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...