Gå til innhold

Formel 1 2021


Melding lagt til av Gavekort

For neste års sesong, bruk denne tråden:

 

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jarmo skrev (33 minutter siden):

Okey! Last chance. Hvem vil bli nr. one i år?

Høyere herrer her bør sette opp en meningsmeter(poll) ^^

Jeg tror Lewis og Merc blir å ta seieren med tanke på hvordan de siste løpene har gått og 'formen' de er i. Lewis og hans erfaring tilsier nok også at han klarer å tilpasse seg det nye baneoppsettet raskere.

På en side ønsker jeg at Max får en seier, men samtidig så fortjener også Lewis å ta rekorden med 8 WDC. Så får han den ikke i år håper jeg det skjer et annet år :)

Lenke til kommentar

Helt åpent, vil jeg si. Max har en fordel av å ikke trenge poeng om Hamilton bryter. Hamilton har en fordel av en litt raskere bil på denne banen. Kanskje? For showet får vi håpe på en tett fight. For sporten er det bra med en ny vinner. Men en ny rekord på 8 WDC er også kult. Håper det blir et ryddig race der vinneren er klart best, og at vi slipper masse kontroverser. Begge parter fortjener seieren så langt. La oss bare nyte avslutningen på en fantastisk sesong. Dette står ikke tilbake for noe, det være seg Senna, Prost, Schumacher.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Roger Moore skrev (7 minutter siden):

De som mener Max kjører stygt så aldri Prost Vs. Senna. En er ganske historieløs innen F1 om en anser Max sin kjøring som annet enn knallhard racing.

Det er en mann med mye på spill, som er villig til å gi alt. Og det er helt greit. Så lenge de ikke bruker dirty tricks knappen så går det nok fint. 

20211211_173501.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Roger Moore skrev (2 timer siden):

De som mener Max kjører stygt så aldri Prost Vs. Senna. En er ganske historieløs innen F1 om en anser Max sin kjøring som annet enn knallhard racing.

Det er antagelig ikke så mange her som så Prost da han kjørte F1? Siste sesong var i 1993. Senna bittelitt lenger. Jeg har "bare" fulgt med i 25 år, og har derfor ikke sett noen av dem på banen.

Lenke til kommentar
  • Gavekort endret tittelen til Formel 1 2021 (Abu Dhabi GP (FINALE!), 12. Desember)
Roger Moore skrev (2 timer siden):

De som mener Max kjører stygt så aldri Prost Vs. Senna. En er ganske historieløs innen F1 om en anser Max sin kjøring som annet enn knallhard racing.

De fleste her inne er ikke så gamle - men det er fullstendig mulig å si Max er alt for  aggressiv basert på hva som har skjedd i år. 

En helt annen tid, og av alt det fantastiske Senna gjorde - er virkelig den feige og farlige manøveren noe å hige etter når han krasjer ut motstanderen for å vinne? 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...