Jarmo Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 (endret) MartinF skrev (1 time siden): Jeg er logget inn og har aktivt abo fremdeles. Siste som jeg får frem er intervju med Kimi fra i går. EDIT: Prøvde i en annen nettleser og der fungerer det. Merkelig opplegg. Slett nettleserloggen.. Endret 10. desember 2021 av Jarmo Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Okey! Last chance. Hvem vil bli nr. one i år? Høyere herrer her bør sette opp en meningsmeter(poll) ^^ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Jarmo skrev (33 minutter siden): Okey! Last chance. Hvem vil bli nr. one i år? Høyere herrer her bør sette opp en meningsmeter(poll) ^^ Jeg tror Lewis og Merc blir å ta seieren med tanke på hvordan de siste løpene har gått og 'formen' de er i. Lewis og hans erfaring tilsier nok også at han klarer å tilpasse seg det nye baneoppsettet raskere. På en side ønsker jeg at Max får en seier, men samtidig så fortjener også Lewis å ta rekorden med 8 WDC. Så får han den ikke i år håper jeg det skjer et annet år Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Tror jeg sier som han ene i Weekend Warm-up. Max vinner løpet foran Lewis, men Max får 5 sekunders tidsstraff, sånn at Lewis vinner løpet - og tittelen. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Jeg tror Max Verstappen tar det. Lewis taper det i pit, enten strategi eller stoppet selv. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 60% LH vs. 40% MV. Max har litt dårligere nerver og risikerer litt mer en Lewis.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Problemet til Max er vel at han nesten «må» være aggressiv og kjøre på grensa til stygt. Magefølelse sier Hamilton, men håper litt på Max. Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 10. desember 2021 Del Skrevet 10. desember 2021 Helt åpent, vil jeg si. Max har en fordel av å ikke trenge poeng om Hamilton bryter. Hamilton har en fordel av en litt raskere bil på denne banen. Kanskje? For showet får vi håpe på en tett fight. For sporten er det bra med en ny vinner. Men en ny rekord på 8 WDC er også kult. Håper det blir et ryddig race der vinneren er klart best, og at vi slipper masse kontroverser. Begge parter fortjener seieren så langt. La oss bare nyte avslutningen på en fantastisk sesong. Dette står ikke tilbake for noe, det være seg Senna, Prost, Schumacher. 2 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Max får vente litt til han slutter med ufin kjøring. 1 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Max kommer til å kjøre på Hamilton og tråden blir stengt pga drittunger. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) Bottas skal testa Alfa Romeo allerede neste uka. (Pirellitest, samme bane) Endret 11. desember 2021 av Jarmo Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Hamilton i veien for Mazepin på hot lap i FP3, nesten kollisjon. Hamilton hadde en slik epsiode forrige helg også, der også med Mazepin. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) Bottas måtte ta i bruk en eldre motor i dag, ca 0,4 sek. tregere enn den igår.. Endret 11. desember 2021 av Jarmo 1 Lenke til kommentar
Roger Moore Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 De som mener Max kjører stygt så aldri Prost Vs. Senna. En er ganske historieløs innen F1 om en anser Max sin kjøring som annet enn knallhard racing. 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Roger Moore skrev (7 minutter siden): De som mener Max kjører stygt så aldri Prost Vs. Senna. En er ganske historieløs innen F1 om en anser Max sin kjøring som annet enn knallhard racing. Det er en mann med mye på spill, som er villig til å gi alt. Og det er helt greit. Så lenge de ikke bruker dirty tricks knappen så går det nok fint. 1 Lenke til kommentar
Dovreekspressen Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Roger Moore skrev (2 timer siden): De som mener Max kjører stygt så aldri Prost Vs. Senna. En er ganske historieløs innen F1 om en anser Max sin kjøring som annet enn knallhard racing. Det er antagelig ikke så mange her som så Prost da han kjørte F1? Siste sesong var i 1993. Senna bittelitt lenger. Jeg har "bare" fulgt med i 25 år, og har derfor ikke sett noen av dem på banen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2021 Ser ut som RB var i storform i dag, så tror kanskje Max kan vinne dette om de klarer å holde det clean. Blir nok superintenst i morgen. Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 11. desember 2021 Del Skrevet 11. desember 2021 Roger Moore skrev (2 timer siden): De som mener Max kjører stygt så aldri Prost Vs. Senna. En er ganske historieløs innen F1 om en anser Max sin kjøring som annet enn knallhard racing. De fleste her inne er ikke så gamle - men det er fullstendig mulig å si Max er alt for aggressiv basert på hva som har skjedd i år. En helt annen tid, og av alt det fantastiske Senna gjorde - er virkelig den feige og farlige manøveren noe å hige etter når han krasjer ut motstanderen for å vinne? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå