Dassen Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Har på følelsen at Stroll ikke er den siste som smaker på autovernet i t17 denne helga. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 (endret) Høyde over havet: 2 240 m-1% per 100 meter= 22% mindre kraft i motorer(hk). Sånn ca. @havnivå. Endret 6. november 2021 av Jarmo Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Jarmo skrev (11 timer siden): Høyde over havet: 2 240 m-1% per 100 meter= 22% mindre kraft i motorer(hk). Sånn ca. @havnivå. Hadde det vært V8 eller V10-sugemotorer så ville det vært sånn. Regnestykket blir litt mer komplisert med dagens turbomotorer og MGU-H er også en faktor. Lagene kan kompensere i noen grad ved å spinne turboen raskere og mate på med luft. Motorene har også ulik grad av regenerering av energi ved eksosen som vil slå ekstra sterkt ut i den tynne luften. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Behagelig starttidspunkt i dag må jeg si. Begge ungene i seng og ikke for seint. Godt race folkens! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Men i faen da... Verstappen fra 3 til 1 på lap 1. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Mazepin på en 12. plass foreløpig lol Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Comma Chameleon skrev (7 minutter siden): Mazepin på en 12. plass foreløpig lol 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Gasly leverer virkelig i dag! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2021 Forfatter Del Skrevet 7. november 2021 Comma Chameleon skrev (7 minutter siden): Gasly leverer virkelig i dag! Blir litt glemt i dag, men solid prestasjon så langt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2021 Del Skrevet 7. november 2021 Snoozefest deluxe. Håper Brasil blir bedre. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 MartinF skrev (3 timer siden): Snoozefest deluxe. Håper Brasil blir bedre. Pleier ikke de fleste F1 løp være det ? Synes sikkelig fights på banen er veldig sjeldent. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 DaniNichi skrev (5 timer siden): Pleier ikke de fleste F1 løp være det ? Synes sikkelig fights på banen er veldig sjeldent. Tja, vi har vræt ganske bortskjemt med morsomme løp i år syns jeg. Men når Max går fra 3 til 1 og har full kontroll fra grønt lys etter safety car og til mål, da blir det ikke veldig spennende å se på. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 MartinF skrev (8 timer siden): Tja, vi har vræt ganske bortskjemt med morsomme løp i år syns jeg. Men når Max går fra 3 til 1 og har full kontroll fra grønt lys etter safety car og til mål, da blir det ikke veldig spennende å se på. Jeg får i alle fall mye glede av å se på andre enn kun hvem som havner på førsteplass. Om man kun bryr seg om 1. og 2. plass så er jeg enig i at det er ganske kjedelig, men følger man med på mid-field og "best of the rest" så er det mye mer gøy. Det skjer i alle fall nok til at man må følge med om man skal få med seg alt. Jeg har 2 skjermer når jeg ser på. En med selve hovedsendingen, og så på iPaden har jeg enten pit-garage eller direkte-feed fra biler jeg vil følge litt ekstra med på. Spennende nok det. Men nå er sesongen i år også helt utrolig. Umulig å spå hva som skjer. Q3 i Mexico var jo helt bananas. Løpet litt gikk litt mer som forventet. Neste år blir forhåpentligvis spennende med nye biler Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2021 Del Skrevet 8. november 2021 F1fantasy har gitt det en ekstra dimensjon her hjemme. Kona og jeg har en liga med to lag hver. Slik står det til med diskusjon.no-ligaen forresten. Var spent på om jeg holdt ledelsen etter Pål poppet Mega Driver denne helgen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2021 Del Skrevet 9. november 2021 (endret) Søk Formel 1 Norge @Facebook Endret 9. november 2021 av Jarmo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2021 Forfatter Del Skrevet 9. november 2021 MartinF skrev (På 8.11.2021 den 7.13): Tja, vi har vræt ganske bortskjemt med morsomme løp i år syns jeg. Men når Max går fra 3 til 1 og har full kontroll fra grønt lys etter safety car og til mål, da blir det ikke veldig spennende å se på. Vi ikke si det var et kjedelig løp. Problemet var bare at feltet normaliserte seg umiddelbart i første runde og RB fikk raskt overtaket. Gir det et solid terningkast 4. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 https://www.autosport.com/f1/news/f1-freight-delays-not-set-to-impact-brazil-weekend-schedule/6767264/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. november 2021 Del Skrevet 11. november 2021 https://www.express.co.uk/sport/f1-autosport/1520027/Lewis-Hamilton-Brazil-GP-penalty-engine-F1-news?fbclid=IwAR1ee4wKVOKiRN0s02Mi0rzsga_KVK8peGc8Rhbke-vKRf5nqnA0QRpssgg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2021 Forfatter Del Skrevet 11. november 2021 Mercedes har virkelig slitt med pålitelighet denne sesongen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2021 Forfatter Del Skrevet 12. november 2021 Minner om at kvalifisering er i dag 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå