Bytex Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 GET THAT HAAS OUT OF THE WAY NOW! "We will get on it" *5 sekunder senere flytta den seg* Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 (endret) Perez var vist forkjølet og hadde diare før løpet i går, videre streiket hydrerings systemet hans i bilen etter første runde. En helt utrolig prestasjon å berge inn P3 i en bil som pusher 6G på en utrolig krevende bane i 30 varmegrader, uten drikke samtidig som en er gørsjuk. Til tross for så mye negativitet det har vært rundt Perez i RedBull er det vel liten tvil om at dette er en helt spesiell sjåfør alt tatt i betraktning. Endret 25. oktober 2021 av Evil-Duck 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 25. oktober 2021 Del Skrevet 25. oktober 2021 Jepp, respekt for det han gjorde i går. Han holdt følge i første stint, så begynte han å sakke akterut på mediums i stint 2. Og forståelig nok enda mer når faktorene du nevner begynner å kicke inn for alvor i siste stint. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2021 Veldig fint intervju med Hamilton. 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 27. oktober 2021 Del Skrevet 27. oktober 2021 Det er så bra det han gjør for sporten, og som forbilde for mange unge. Hamilton kan ofte være en klisjé i mote- og musikkverden, eller fronte paradoksale klimasaker - men han skal ha for å være oppriktig og autentisk i arbeidet om å gjøre F1 mer inkluderende. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2021 Enten du heier på Lewis eller ei så er det vanskelig å ikke respektere han for hans innflytelse og talent. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. oktober 2021 Del Skrevet 27. oktober 2021 On 10/24/2021 at 12:47 PM, Jarmo said: Skjer med India da? En halvtime offset fra alle andre 😂 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 30. oktober 2021 Del Skrevet 30. oktober 2021 Musty skrev (På 27.10.2021 den 23.16): Skjer med India da? En halvtime offset fra alle andre 😂 India er GMT +5:30. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 https://www.nrk.no/sport/fryktar-katastrofescener-etter-teamsjef-utsegn_-_-det-er-farleg-og-usportsleg-1.15712803 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2021 Del Skrevet 2. november 2021 Jøsses! https://www.autosport.com/f1/news/conditions-for-porsche-to-join-f1-now-coming-true/6738298/ 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 https://www.autosport.com/f1/news/andretti-says-control-not-money-killed-alfa-romeo-buy-in/6744674/ Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. november 2021 Del Skrevet 4. november 2021 Gentlemen, a short view back to the past. Thirty years ago, Niki Lauda told us ‘take a monkey, place him into the cockpit and he is able to drive the car.’ Thirty years later, Sebastian told us ‘I had to start my car like a computer, it’s very complicated.’ And Nico Rosberg said that during the race – I don’t remember what race – he pressed the wrong button on the wheel. Question for you both: is Formula One driving today too complicated with twenty and more buttons on the wheel, are you too much under effort, under pressure? What are your wishes for the future concerning the technical programme during the race? Less buttons, more? Or less and more communication with your engineers? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 https://www.motorsport.com/f1/news/gasly-highlights-visibility-issue-with-2022-f1-cars/6748299/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2021 Forfatter Del Skrevet 6. november 2021 Dassen skrev (På 5.11.2021 den 0.38): is Formula One driving today too complicated with twenty and more buttons on the wheel, are you too much under effort, under pressure? Ikke nødvendigvis for komplisert, siden kognitiv egenskap også skal kunne spille inn i sporten, men jeg vil definitivt si at mye er unødvendig komplisert. Da tenker jeg på bla. engine mode og andre innstillinger som krever lite feedback fra sjåfør, og som bør være race engineer sitt ansvar. Brake balance, DRS, throttle response og recharge er helt ok å ha på rattet, men engine mode, ignition timing og fuel burde ikke sjåføren skru på etter ordre fra race engineer. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Williams har jo ett litt retro ratt sammenlignet med de andre på gridden Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Gavekort skrev (56 minutter siden): Ikke nødvendigvis for komplisert, siden kognitiv egenskap også skal kunne spille inn i sporten, men jeg vil definitivt si at mye er unødvendig komplisert. Da tenker jeg på bla. engine mode og andre innstillinger som krever lite feedback fra sjåfør, og som bør være race engineer sitt ansvar. Brake balance, DRS, throttle response og recharge er helt ok å ha på rattet, men engine mode, ignition timing og fuel burde ikke sjåføren skru på etter ordre fra race engineer. Takk for et oppriktig svar, men jeg forsøkte å være morsom med å quote en pressekonferanse fra fra 2014. The Longest Press Conference Question Ever?! | 2014 Abu Dhabi Grand Prix Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2021 Forfatter Del Skrevet 6. november 2021 Dassen skrev (17 minutter siden): Takk for et oppriktig svar, men jeg forsøkte å være morsom med å quote en pressekonferanse fra fra 2014. The Longest Press Conference Question Ever?! | 2014 Abu Dhabi Grand Prix Fløy rett over meg. Morsom video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå