Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Enig. Ble sandwiched der Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Så sykt pen den red bull liveryen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Når ikke helt opp til Gulf liveryen McLaren brukte i Monaco, men absolutt fet den hvite liveryen til Red Bull og Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Dæven, artig fight mellom Perez og Hamilton, ble sittende på sofa kanten ^^ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Nydelig racing av Perez og Hamilton Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Evil-Duck skrev (27 minutter siden): Når ikke helt opp til Gulf liveryen McLaren brukte i Monaco, men absolutt fet den hvite liveryen til Red Bull og Enig! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 En god dag for Red Bull og all ære til Bottas for et solid løp! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2021 Velfortjent seier til Bottas. Han er en maskin! 🎊 2 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Meget godt kjørt av Bottas ja. Hadde vært interessant å se hva utfallet hadde blitt om Hamilton kjørte samme dekk hele løpet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Flott løp fra Bottas her i dag, men dette var en snoozefest. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Fortjent seier ja. Bra for Red Bull også. Perez leverte idag heldigvis. Forståelig at Lewis er frustrert. Tror han burde holdt seg ute n Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 MartinF skrev (Akkurat nå): Flott løp fra Bottas her i dag, men dette var en snoozefest. Synes det var spennende. Masse forbikjøringer, litt usikkerhet med været og taktikken. Det eneste «kjedelige» er hvor dårlig race direktor er på å vise andre ting enn Lewis. Men med f1tv kan man heldigvis se flere vinkler. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Hamilton begynt å miste mye til de bak seg før de tok han inn, worst case kunne det endt opp med en utkjøring og ingen poeng, så tipper det var det de fryktet. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2021 De så nok at han mistet pace uansett, så det var trolig en risikoavvegning for å hindre utkjøring ja. Jeg tror ikke Lewis hadde så rett som han kanskje trodde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Høydepunktet fra i dag. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Da har 6-åringen min sett sitt første løp - og så HELE greia gitt. Masse spørsmål underveis som måtte svares på. Men om det er det første eller siste løpet vi ser sammen, vet jeg ikke enda. 6 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2021 Ratleto skrev (22 minutter siden): Da har 6-åringen min sett sitt første løp - og så HELE greia gitt. Masse spørsmål underveis som måtte svares på. Men om det er det første eller siste løpet vi ser sammen, vet jeg ikke enda. Ser min far kikker på Drive to Survive på Netflix, så kanskje jeg skal gå andre veien og tilby han å låne min F1TV-konto. Uansett hyggelig med nye fans. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 Om D.H. kommer oppover i systemet så fort det blir 40-50-60K nye F1- brukere fra Norge 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå